Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
OLED TV.

Wat is je budget?
2000-3000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Nieuwe TV woonkamer. De huidige 55 inch B van een aantal jaar oud gaat naar de slaapkamer

Kan deze ook veilig worden opgehangen aan een stuk afscheidingsmuur van betonblokken?

Wat heb je zelf al gevonden?
OLED77CS6LA, C2, C16

Welke vragen heb je hier nog over?
Het CS model zijn de C panelen van vorig jaar dacht ik gelezen te hebben. Teveel nog van op voorraad dus als tussenmodel van B en C verkocht. Gaan wij het verschil zien tussen het CS en C model? Is het prijsverschil het waard?

De winkels als Mediamarkt hebben alleen het C2 model uitgepakt dus zelf kijken en vergelijken is niet gelukt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:08
Of je het verschil gaat zien tussen de genoemde modellen kunnen wij niet invullen, hetzelfde geldt voor het wel of niet waard zijn van het prijsverschil.

Wanneer je een kritische kijker bent, en waarde hecht aan een accurate weergave kun je beide vragen met 'ja' beantwoorden.

Met de juiste pluggen kun je het vast en zeker (pun intended) veilig aan de beoogde muur hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Ophangen aan de muur met een budget van 2000 - 3000 euro. Dan kan een LG OLED77G2 ook. Model hoger dan genoemde CS en C2 en een modeljaar nieuwer dan de C1. Plus doordat het een G-serie is strak tegen de muur te hangen met bijgevelerde beugel (die bij de andere modellen mogelijk nog los gekocht moet worden).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.