Mijn vriendin wil mogelijk overstappen van kpn naar ziggo, maar is bang dat ziggo niet kan.
Wat is namelijk het geval :
Bij installatie kpn "jaren terug" bij mijn vriendin (die ik toen nog niet kende) is er het vermoeden/angst dat die monteur het oude coax aansluit materiaal rigoreus verwijderd heeft, mogelijk tot in de meterkast.
(zo is de ooit aanwezige coaxkabel voor aansluiting woonkamer te zijn gebruikt als trekkabel voor ethernet kabel voor kpn tv kastje, deze verwijderde coax kabel lag nog wel netjes opgerold in meterkast... )
Hoe herken je of in de meterkast nog een ziggo (etc) waardige aansluiting is?
(ben niet technisch dus zelf geen idee... )
Weet een ziggo monteur dit weer te herstellen bij installatie, of wordt dat lastig/duur/onmogelijk?
Meterkast :
:strip_exif()/f/image/lx8tJj3LbNbBRLfrDiJFY3Kj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J4lRTKp4ol9b6m9GkQQrlkJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
Gevonden coax kabel :
Wat is namelijk het geval :
Bij installatie kpn "jaren terug" bij mijn vriendin (die ik toen nog niet kende) is er het vermoeden/angst dat die monteur het oude coax aansluit materiaal rigoreus verwijderd heeft, mogelijk tot in de meterkast.
(zo is de ooit aanwezige coaxkabel voor aansluiting woonkamer te zijn gebruikt als trekkabel voor ethernet kabel voor kpn tv kastje, deze verwijderde coax kabel lag nog wel netjes opgerold in meterkast... )
Hoe herken je of in de meterkast nog een ziggo (etc) waardige aansluiting is?
(ben niet technisch dus zelf geen idee... )
Weet een ziggo monteur dit weer te herstellen bij installatie, of wordt dat lastig/duur/onmogelijk?
Meterkast :
:strip_exif()/f/image/lx8tJj3LbNbBRLfrDiJFY3Kj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J4lRTKp4ol9b6m9GkQQrlkJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
Gevonden coax kabel :
:strip_exif()/f/image/z219Bgt5vPA8rRCEZoPccWB2.jpg?f=fotoalbum_large)