Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Braambos
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 29-02-2024
Goedenavond.
Wat ik wilde was heel eenvoudig. Dacht ik...
Ik wilde graag mijn smartphone (Galaxy S20 en Fairphone 3) in een VR bril (Shinecon) plaatsen en dan met Google Street View door mooie steden wandelen. Wandelen met Street View kan op de pc en het kan zonder VR bril op de smartphone, dus het zal toch ook wel MET smartphone + VR bril kunnnen. Het enige wat je in Street View moet kunnen hebben is een split screen en een beetje handige navigatie (=lopen en kijken) bediening.
Maar...
Ik kan wel op 4 (vier) manieren Street View hebben:
1] Street View in Google Maps.
2] Street View in Google Street View App (die volgend jaar ophoudt te bestaan)
3] Street View in Google Earth
4] Street View in Google Maps via een browser

Maar op géén van deze manieren kan ik een split screen krijgen! Dus dat het beeld in tweeën gedeeld is voor die bril. Ik krijg het niet voor elkaar, vandaar dat ik de knapste koppen hier om raad vraag:
Hoe kan ik street view in mijn vr bril met smartphone goed krijgen, dus (oa) met split screen?

Alvast hartelijk dank,
Jan

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 28-11-2022 07:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Hoi :)

Paar puntjes:
- Zou je in de toekomst de titel van je topic wat beschrijvender willen maken? 'Alleen voor héél knappe koppen' zegt niet zoveel over je daadwerkelijke probleem :)
- Het is niet nodig om delen van je topic in All-Caps te schrijven, dat komt nogal schreeuwerig over.
- Ik snap niet zo goed waarom je dit topic in Spielerij hebt geplaatst, het enige raakvlak is mogelijk VR, maar dit lijkt me meer iets voor ons Android subforum (en mochten de mods daar van mening zijn dat het daar niet past, vertrouw ik er op dat ze er alsnog ene mooi plekje voor weten te vinden :))

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:37

RayNbow

Kirika <3

Jan Braambos schreef op zondag 27 november 2022 @ 22:07:
Hoe kan ik street view in mijn vr bril met smartphone goed krijgen, dus (oa) met split screen?
De VR-modus zit wel in oudere versies van Google Street View.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Braambos
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 29-02-2024
Aan BM:
Dank voor je suggesties. Ik zal ze ter harte nemen.
Ik zie dat jij mijn topic al hebt bijgewerkt en geplaatst bij subforum "Android smartphones en tablets". Dank.

Aan RayNbow:
Dank voor je antwoord. Wat je zegt klopt, maar ten eerste kan ik die oudere versie alleen buiten de Play Store vinden en het lijkt me niet veilig om daarbuiten apps te halen. En ten tweede verdwijnt die hele Street View app in maart 2023 en zou hij daarna ook niet meer te gebruiken zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Jan Braambos op 28-11-2022 13:40 ]