Automatisch opstarten bij inloggen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GritX
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-04 12:44
Mijn vraag
...Sinds de update naar Ventura worden er bij het inloggen op mijn iMac meerdere toepassingen automatisch mee opgestart. Oa Google Chrome start automatisch op terwijl open na inloggen niet aangevinkt staat.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ventura.13.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Rechterklik op icoontje onderaan de balk/ opties/ open na inloggen.

Systeeminstellingen/ Algemeen/ Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door GritX op 27-11-2022 17:17 ]

Beste antwoord (via GritX op 28-11-2022 16:18)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer je macOS afsluit krijg je een venstertje er voor zoals onderstaand. Heb je daar ook het vinkje weggehaald?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7kogZvhROAPXOrf2iY9godHPoI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5b9I8a3O1UT695CnUhMuIwfF.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer je macOS afsluit krijg je een venstertje er voor zoals onderstaand. Heb je daar ook het vinkje weggehaald?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7kogZvhROAPXOrf2iY9godHPoI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5b9I8a3O1UT695CnUhMuIwfF.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 14:26

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Bij oudere MacOS versies stonden er ook instellingen bij Systeemvoorkeuren > Gebruikers en groepen > (gebruiker kiezen) > Inloggen. Weet niet of dat bij Ventura ook nog zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GritX
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-04 12:44
sypie schreef op zondag 27 november 2022 @ 17:16:
[Afbeelding]
Heb ik idd over het hoofd gezien. Super. Thanks.