Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Met/zonder schroefjes al geprobeerd
Nu even supervast gedraaid maar ik hoor hem nog
Alhoewel hij nu weer even stil is? Vaag gedoe allemaal
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
hier ook een maxtor 30gig 5400RPM, als je dat zacht piepen bedoelt, dat is verder niet gek hoor 
hier ook, een zacht gepiep, maar als je kast dicht is en je hebt een beetje fan draaien hoor je het niet, het is echt geen storend geluid ofzo
hier ook, een zacht gepiep, maar als je kast dicht is en je hebt een beetje fan draaien hoor je het niet, het is echt geen storend geluid ofzo
Het is inderdaad een zacht piepen en mijn systeem is verder redelijk stil en ik heb er helaas wel last vanOp woensdag 29 augustus 2001 18:59 schreef ikbenveldmuis het volgende:
hier ook een maxtor 30gig 5400RPM, als je dat zacht piepen bedoelt, dat is verder niet gek hoor
Frostie
--edit--
High-pitched whining sound can be an indication of abnormal function.
Dit haal ik net van de maxtor homepage
--edit
Dat geluid hoor je na een week niet meer hoor. Heb ik met mijn Delta 60HP ook. Valt me niet eens op.
Jah, hier exact hetzelfde. Maxtor diamondmax 60plus, 7200 toeren.
de eerste 'floot/piepte' zo erg dat em terug heb gebracht naar de winkel, daar hoorden ze zogenaamd niets. tweede keer erheen geweest, idem dito. Voor de derde keer, hebben ze mij eindelijk een nieuwe gegeven.
En de nieuwe is wel stiller, maar piept nog steeds, vooral als hij warm is.
de eerste 'floot/piepte' zo erg dat em terug heb gebracht naar de winkel, daar hoorden ze zogenaamd niets. tweede keer erheen geweest, idem dito. Voor de derde keer, hebben ze mij eindelijk een nieuwe gegeven.
Kort leefde de kamerplant die aan een wilde orchidee.
Ja en daar zit dus ook het probleem ik kan wel teruggaan maar als ze hem daar in een kaal systeem gooien en booten dan horen ze niks. Als de schijf even draait dan begint inderdaad het irritante geluidOp donderdag 30 augustus 2001 17:30 schreef Stig het volgende:
Jah, hier exact hetzelfde. Maxtor diamondmax 60plus, 7200 toeren.
de eerste 'floot/piepte' zo erg dat em terug heb gebracht naar de winkel, daar hoorden ze zogenaamd niets.
Frostie
Jah, precies ... in die winkel zeiden ze dus "zolang er geen bad sector op staat, kunnen we niets voor je doen"Op vrijdag 31 augustus 2001 00:56 schreef Frostie het volgende:
[..]
Ja en daar zit dus ook het probleem ik kan wel teruggaan maar als ze hem daar in een kaal systeem gooien en booten dan horen ze niks. Als de schijf even draait dan begint inderdaad het irritante geluidIk zal eens een mailtje naar maxtor sturen kijken wat die hier op te melden hebben.
Frostie
mijn hd hebben ze voor de derde keer toch terug genomen omdat er zogenaamd een bad sector op zat, Niet om het geluid. Dat was wel de mazzel, want ik was die hd echt zat.
Kort leefde de kamerplant die aan een wilde orchidee.
Daar "hoopte" ik ook op dat dat het geval zou zijn maar al die diag progjes van maxtor geven aan dat de schijf 100% in orde is. Het klinkt alsof ie wat olie nodig heeft.Op vrijdag 31 augustus 2001 13:34 schreef Stig het volgende:
[..]
Jah, precies ... in die winkel zeiden ze dus "zolang er geen bad sector op staat, kunnen we niets voor je doen"
mijn hd hebben ze voor de derde keer toch terug genomen omdat er zogenaamd een bad sector op zat, Niet om het geluid. Dat was wel de mazzel, want ik was die hd echt zat.
Frostie
Nou net een mailtje gekregen van Maxtor Tech Support. Zij adviseren dus om de drive van de ide kabel af te halen en dus dan te kijken of hij nog steeds geluid maakt dan is het het beste om hem te vervangen. Ik hoop dat het nog lukt om die hdd bij de winkel te ruilen want RMA duurt allemaal te lang (kassabon uit de winkel staat op 13/9/00)
Frostie
Frostie
Pagina: 1