Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meuzik
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 12:24
Mijn vraag
Hoe regel ik deze kraan waterzijdig ?

Volgens mij moet ik het rode verdraaien (1=minimaal open, 7=open, N= maximaal open). Ik heb online een handleiding van Danfoss gevonden, maar daarin hebben ze het over een plat kantje wat als referentie dient (het cijfer daartegenover is de instelling). Ik heb geen plat kantje. Het enige wat ik kan vonden rondom is een 1 (zie foto). Is dat dan mijn referentie?

Radiator is een Vasco Niva.

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mP3AHQ3y4Qu8K-57V95eUZ8vqEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OiigRLxIB0ln5jtO0p5XrmUj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrhI6HzNl30wyR31dG-3nGoIfWA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PSbJofik0q8cbuwB99pwpa3F.jpg?f=fotoalbum_large

Specs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 11:06

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik kan je helaas niet helpen maar ben wel zwaar geinteresseerd hierin. Ik heb ook onlangs ook al mijn afsluiters laten vervangen voor Danfoss en wilde me ook gaan verdiepen in waterzeidig inregelen.
Maar nu ik opeens cijfertje om die rand bij jou zag zitten ging ik even checken en blijkt dat ik die ook heb... wist ik niet dat die er zaten.
Ik neem aan dat die dezelfde functie hebben als een voetventiel?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds23man
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-11-2023

ds23man

Eenum

Ik ook een aantal van die kranen. Dat 1tje is inderdaad de markering.

17,5 kWp zuid Vaillant Arotherm plus 55/6, 75/6 en 125/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Soms zit er ook een streepje in het metaal als indicator.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.