Toon posts:

Airflow d.m.v case coolers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste nerds.

als medenerd heb ik een vraag.
Ik heb een aopen bigtower en een 1,3 athlon. Die wordt lekker warm tussen de 60-68 graden met de kap erop.

Nu dacht ik laat ik eens een extra case cooler kopen, deze heb ik onderaan bevestigd. Moet deze nu lucht blazen of juist afzuigen?

Of heeft dit geen nut als ik bijvoorbeeld boven de voeding geen coolers heb,

DUS: hoe krijg ik een optimale airflow.
Hoe veel coolers heb ik nodig, welke zuigen wel blazen.

Bij voorbaat dank.

tim

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:03
Op woensdag 29 augustus 2001 17:05 schreef timsmits het volgende:
Beste nerds.
umh sorry :?

maar over airflow zijn al een heleboel topics

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]Je zoekactie naar 'airflow' leverde 1306 resultaten op. Resultaten 1 - 50.[/url]

• mauriceb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 11:17
Het beste is om te zorgen dat je onder lucht aanvoerd en boven afvoerd (warme lucht heeft de neiging te stijgen :-o ).

Verder moet je er op letten dat zowel de hoeveelheid die je aanvoerd ook afgevoerd wordt en andersom...

Maurice

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:39
Op woensdag 29 augustus 2001 17:05 schreef timsmits het volgende:
Beste nerds.
euh...velen van ons zijn mischien wel nerds, dan wel computer freakz. maar ons aan te spreken met nerds vindt ik niet kunnen. kan toch wel wat fatsoendelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik schreef als medenerd >>> dus noem ik mezelf ook een nerd.
en het is als een grapje bedoelt probeer je gewoon niet aangesproken te voelen???

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:30
Je kunt het beste vooraan onderin de intake fans plaatsen, en achteraan bovenin de fans de lucht er uit laten blazen.

Ook zorgen dat er niets in de weg zit. Als je al je IDE-kabels voor je fans hebt hangen kun je ze net zo goed uitzetten.

Of je laat natuurlijk de kast open staan, en zet er een grote tafelventilator voor...
Pagina: 1