Ik kan een hoop vinden over diversen soorten telefoons en hun aansluitingen etc.
Deze telefoon die ik hier heb was vroeger in een tuin gemonteerd langs de ramen om de X aantal meters.
Diversen dezelfde telefoons zijn tijdens een sloop weggehaald, alleen hier komt er weer bij mij een van zolder af.
Model Ericsson waterdicht 1957.
De telefoon doet het nog als ik poort 10 + 11 aansluit. Echter de bel doet het niet.
Als ik 9 kortsluit met 10 werkt de bel ook niet. Dat is wat ik in heel veel schema's ziet en ook in mij andere bakelieten telefoon die ik heb.
De originele los geknipte kabel zit nog een sticker met kleuren en aansluitingen in.
Kan iemand mij er mee helpen ?
:strip_exif()/f/image/lcPTnxCewnOIZ47N58firsMN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xrVh8gngMCgXhWwMobHX9DOG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BAiby9NfpAp0mwUrl65CGJzU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wvx6H4W4IlX0qIsPY7Sfys1M.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels foto gevonden via Google van een andere telefoon de binnenkant...
Deze telefoon die ik hier heb was vroeger in een tuin gemonteerd langs de ramen om de X aantal meters.
Diversen dezelfde telefoons zijn tijdens een sloop weggehaald, alleen hier komt er weer bij mij een van zolder af.
Model Ericsson waterdicht 1957.
De telefoon doet het nog als ik poort 10 + 11 aansluit. Echter de bel doet het niet.
Als ik 9 kortsluit met 10 werkt de bel ook niet. Dat is wat ik in heel veel schema's ziet en ook in mij andere bakelieten telefoon die ik heb.
De originele los geknipte kabel zit nog een sticker met kleuren en aansluitingen in.
Kan iemand mij er mee helpen ?
:strip_exif()/f/image/lcPTnxCewnOIZ47N58firsMN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xrVh8gngMCgXhWwMobHX9DOG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BAiby9NfpAp0mwUrl65CGJzU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wvx6H4W4IlX0qIsPY7Sfys1M.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels foto gevonden via Google van een andere telefoon de binnenkant...
:strip_exif()/f/image/X9tcnIDp1QJZorKf9YPgy2i3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Power Neet op 26-11-2022 21:06 ]