Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over de zwart waardes van de amoled schermen van Samsung Galaxy S telefoons. Ik heb van de 20 en 21 serie nu drie telefoons getest, en elke keer heb ik een grijze waas over het scherm bij films/youtube filmpjes. Overal lees je maar hoe goed de schermen zijn, maar het scherm van m'n A52 is gewoon een stuk mooier. Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd misschien?
Onder een scene van "The Batman" trailer op youtube.
:strip_exif()/f/image/ZU9epZuWJaGSZDm7XBCl0Fav.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u6xitp0Y4d2E1xAYRJjDlhPy.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik in de ontwikkelaarsopties HW-overlays uitzetten aanzet, dan is het grijze weg en is het gewoon perfect zwart.
Kan dit kwaad eventueel?
Ik heb een vraagje over de zwart waardes van de amoled schermen van Samsung Galaxy S telefoons. Ik heb van de 20 en 21 serie nu drie telefoons getest, en elke keer heb ik een grijze waas over het scherm bij films/youtube filmpjes. Overal lees je maar hoe goed de schermen zijn, maar het scherm van m'n A52 is gewoon een stuk mooier. Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd misschien?
Onder een scene van "The Batman" trailer op youtube.
:strip_exif()/f/image/ZU9epZuWJaGSZDm7XBCl0Fav.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u6xitp0Y4d2E1xAYRJjDlhPy.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik in de ontwikkelaarsopties HW-overlays uitzetten aanzet, dan is het grijze weg en is het gewoon perfect zwart.
Kan dit kwaad eventueel?
[ Voor 23% gewijzigd door Archioak op 26-11-2022 18:39 ]
:strip_exif()/f/image/5OUDX4cIriPRZsG4PUkfCK8l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Edtb4jTNRG9mJ36NOqvOpv3m.jpg?f=fotoalbum_large)