Mijn vraag
Ik heb een eufy videodeurbel 2k met homebase 2. En heb deze aangesloten op een bel trafo maar in de app zegt hij niet dat hij is aangesloten op de stroom. Heeft iemand nog tips?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Beltrafo is 8v 12v 24v AC ik heb ze allemaal geprobeerd maar bij geen van alle zegt hij in de app dat hij oplaad.
- Ik heb een andere draad aangesloten van de trafo naar de deurbel om uit te sluiten dat de bekabeling niet goed was.
- Ik heb de spanning gemeten bij de deurbel toen hij aangesloten zat op de trafo. Deze gaf netjes 12v AC.
- Videodeurbel een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd.
- Alles geupdate
Herkent iemand dit probleem of heeft er iemand tips? Ik hoor het graag
:strip_exif()/f/image/nYEzYKPfvZZaSAzNl6eJgaX5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dz2ObEs96t8fxzqQS3Jf3BUT.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een eufy videodeurbel 2k met homebase 2. En heb deze aangesloten op een bel trafo maar in de app zegt hij niet dat hij is aangesloten op de stroom. Heeft iemand nog tips?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Beltrafo is 8v 12v 24v AC ik heb ze allemaal geprobeerd maar bij geen van alle zegt hij in de app dat hij oplaad.
- Ik heb een andere draad aangesloten van de trafo naar de deurbel om uit te sluiten dat de bekabeling niet goed was.
- Ik heb de spanning gemeten bij de deurbel toen hij aangesloten zat op de trafo. Deze gaf netjes 12v AC.
- Videodeurbel een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd.
- Alles geupdate
Herkent iemand dit probleem of heeft er iemand tips? Ik hoor het graag
:strip_exif()/f/image/nYEzYKPfvZZaSAzNl6eJgaX5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dz2ObEs96t8fxzqQS3Jf3BUT.jpg?f=fotoalbum_large)