Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2rarad0x
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 26-11-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ja dan de grote vraag Android of Apple? ik wil mijn kinderen graag een tablet geven maar ik weet echt niet welk besturingsysteem nou het beste is voor kinderen in deze tijd ik zal wel niet de enige zijn met de grote vraag daarnaast moet deze ipad of android tablet minecraft soepel kunnen draaien verder wat andere spelletjes en leer apps zoals squla

Wat is je budget?
Max €800

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoop wijzer te worden van jullie tweakers

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De tablet/ipad word dan gebruikt voor school en games

[ Voor 3% gewijzigd door p2rarad0x op 26-11-2022 16:17 ]

Beste antwoord (via p2rarad0x op 26-11-2022 18:15)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

800 euro voor een tablet?

Welke omgeving gebruik je zelf, als het Android is zou ik bij Android blijven, gezien het budget dan eentje met een langere ondersteuning. Dus de S lijn van Samsung bv.

En soortgelijke afweging als je op iOS/ Apple zit.

Makkelijker met accounts/syncen etc.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Elke courante iPad voldoet aan eisen en budget.
Android raak ik niet meer aan sinds 2017 dus daar is mijn kennis te ver van weggezakt.

De instap iPad zou al voldoende zijn. Uitgaande model van vorig jaar staat voor onder de €400 te koop inmiddels.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Om optimaal op Squla te kunnen oefenen, ondersteunen we iOS apparaten van Apple met een software versie van 12.5.4 of hoger.

als je niet voor Ref. wilt gaan lijkt me de product: Apple iPad (2021) Wi-Fi een goede aankoop, aangezien de 2020 versie duurder is nu. stevig hoesje erbij en klaar

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 15:34
Thuis gebruiken we beide ecosystemen door elkaar (en windows ook nog). OP zich heb ik geen extreme voorkeur voor 1 van de OS'en.

Wat ik wel weet is dat een apple fors duurder is dan een instap Android tablet (nieuw vs nieuw uiteraard). Voor mijn kinderen heb ik een Lenovo M10 Gen 2 tablet liggen (nu een jaar of 2). Nog geen 200 euro, doet alles wat hij moet en werkt overall gewoon prima.

Wat mij betreft echt geen meerprijs waard naar een iPad, tenzij je die voor weinig meer kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:12

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2rarad0x
nelizmastr schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:27:
Elke courante iPad voldoet aan eisen en budget.
Android raak ik niet meer aan sinds 2017 dus daar is mijn kennis te ver van weggezakt.

De instap iPad zou al voldoende zijn. Uitgaande model van vorig jaar staat voor onder de €400 te koop inmiddels.
Dank voor de tip!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Welke omgeving gebruik je zelf, als het Android is zou ik bij Android blijven, gezien het budget dan eentje met een langere ondersteuning. Dus de S lijn van Samsung bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2rarad0x
Barrycade schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:51:

Dit jaar voor het eerst overgestapt op een Apple Iphone pro 13 max hier voor gebruikte ik nog een Samsung S10+ naar volle tevredenheid helaas werd ik minder tevreden door android versie 11 deze vond ik erg instabiel.

Dat terzijde ik vroeg me eigen af welk besturingsysteem nou het beste is voor een kind maar dat maakt denk ik niet zoveel uit als ik het zo leest :9 Bedankt Barrycade!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

p2rarad0x schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 18:11:
[...]

Dit jaar voor het eerst overgestapt op een Apple Iphone pro 13 max hier voor gebruikte ik nog een Samsung S10+ naar volle tevredenheid helaas werd ik minder tevreden door android versie 11 deze vond ik erg instabiel.

Dat terzijde ik vroeg me eigen af welk besturingsysteem nou het beste is voor een kind maar dat maakt denk ik niet zoveel uit als ik het zo leest :9 Bedankt Barrycade!
Kinderen leren best snel om te gaan met welke tab ook. Voor de €380,- lijkt me de iPad2021 die ik eerder aangaf een goede optie. Daar krijg je ook lange ondersteuning bij.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1