Foute prijs indicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiraxi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-03 17:45
Oktober 2021 heb ik 2 WD Plus hardeschijven gekocht, omdat ze ineens giga in de aanbieding waren, echter was de deal niet correct en heb ik nog redelijk veel moeite moeten doen om me geld terug te krijgen voor niet geleverde producten. De prijs daler staat echter nog steeds in de Tweakers history, kan die aub verwijderd worden. Ik heb bewijs hiervan, maar dat ga ik niet publiek posten.

uitvoering: WD Red Plus (256MB cache), 8TB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6enuySoxRObSr9E-Hh3aGB3VyE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9wPN6byeFoXtXkLQoPZQEYh3.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:23

SomerenV

It's something!

Waarom zou je meer dan een jaar na dato dat foutje verwijderd willen hebben? En je hebt 2 schijven gekocht en betaald, maar achteraf zag je pas dat het betaalde bedrag niet overeenkwam met de prijs in de pricewatch? Je weet toch wat de aanbieding was? En nu besluit je daar een topic voor aan te maken?

Beetje apart :')

[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 26-11-2022 15:47 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jiraxi
Je hebt echt mijn hele bericht compleet verkeerd gelezen, echt geen idee waar je vandaan gehaald hebt dat de prijzen niet overeen kwamen. Ik zeg letterlijk dat de producten niet geleverd zijn. Volgende keer misschien even goed lezen, voor je iemand ie gewoon wilt helpen apart noemt :)

Het was een fout op de site, de verkoper die verkocht op amazon, had een verkeerde prijs ingetyped, en kon daardoor het product niet leveren. Ik zag nu te kijken voor blackfriday deals, toen ik weer deze dip in de prijs zag, en dacht hier maar eens een melding van te maken. Niks aparts aan, gewoon behulpzaam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

jiraxi schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:50:
Je hebt echt mijn hele bericht compleet verkeerd gelezen, echt geen idee waar je vandaan gehaald hebt dat de prijzen niet overeen kwamen. Ik zeg letterlijk dat de producten niet geleverd zijn. Volgende keer misschien even goed lezen, voor je iemand ie gewoon wilt helpen apart noemt :)

Het was een fout op de site, de verkoper die verkocht op amazon, had een verkeerde prijs ingetyped, en kon daardoor het product niet leveren. Ik zag nu te kijken voor blackfriday deals, toen ik weer deze dip in de prijs zag, en dacht hier maar eens een melding van te maken. Niks aparts aan, gewoon behulpzaam :).
Oh, dat van het niet leveren had ik niet gelezen inderdaad. Maar goed, alsnog heeft het weinig zin om hier meer dan een jaar na dato nog tijd/moeite in te steken lijkt me. Het is niet dat die dip nu nog iets betekent, of iets doet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiraxi
Misschien, moet je het gewoon laten gaan, en het accepteren dat ik wil helpen :), snap niet helemaal waarom jij het erg vind als ik hier achteraan ga.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

jiraxi schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:52:
Misschien, moet je het gewoon laten gaan, en het accepteren dat ik wil helpen :), snap niet helemaal waarom jij het erg vind als ik hier achteraan ga.
Ik vind het niet erg hoor. Vooral doen als het goed voelt. Ik vond het alleen wat vreemd om te zien dat er nu opeens gevraagd wordt een fout van meer dan een jaar geleden te herstellen terwijl dat nu geen enkel doel meer dient :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 20:02
jiraxi schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:52:
Ik snap dat het goed bedoeld is, en @SomerenV is wat mij betreft onnodig onvriendelijk, maar wat is uiteindelijk de meerwaarde van deze foutieve historische data verwijderen? Naast dat het een kortstondig dipje in de grafiek is die niet helemaal klopt, heeft niemand er volgens mij meer last van.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Hahn schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:59:
[...]

Ik snap dat het goed bedoeld is, en @SomerenV is wat mij betreft onnodig onvriendelijk, maar wat is uiteindelijk de meerwaarde van deze foutieve historische data verwijderen? Naast dat het een kortstondig dipje in de grafiek is die niet helemaal klopt, heeft niemand er volgens mij meer last van.
Onvriendelijk? Ik ben súper vriendelijk! <3

Nee oké, misschien was mijn reactie iets te... niet zo vriendelijk. Was niet zo bedoeld overigens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jiraxi schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:27:
Oktober 2021 heb ik 2 WD Plus hardeschijven gekocht, omdat ze ineens giga in de aanbieding waren, echter was de deal niet correct en heb ik nog redelijk veel moeite moeten doen om me geld terug te krijgen voor niet geleverde producten. De prijs daler staat echter nog steeds in de Tweakers history, kan die aub verwijderd worden. Ik heb bewijs hiervan, maar dat ga ik niet publiek posten.

uitvoering: WD Red Plus (256MB cache), 8TB
[Afbeelding]
Met welke gedachte zou dit aangepast moeten worden, en om anderen te helpen ?
Ik zie er het nut niet van in, alleen voor mensen die statistieken volgen en interessant vinden. Het voegt niets toe om iemand te helpen die nu deze HD wil kopen. Je kunt evt. ook de aankoopprijs vermelden, zonder bewijs met privégegevens

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiraxi
Het gebeurt mij wel vaker dat ik enorme prijs dips zie staan in prijswatches en dan baal dat ik daar niet op tijd bij was, op een product wat ik had willen hebben., Echter was ik er in dit geval wel bij, maar was het een verkoper die een verkeerd nummer had ingetypt. Dat is de grootste reden dat ik deze fout graag weg wil hebben.

Ik snap dat dit voor andere voelt als veel te laat voor veel te weinig, maar zo voelde het even niet voor mij!

Gezien het nu al een jaar geleden is, zijn er miss mensen die denken dat er hoop is dat er binnenkort nog weer zo'n dip aan gaat komen, ongeacht of dat dit gegrond is of niet. Je ziet wel vaker in prijs watches dips terug komen, soms is dit elke 3 maanden, maar soms duurt dit langere tijd, op producten die hun waarde goed vast houden. In elk geval is het iets wat onterecht opgeslagen is en het irriteerde mij persoonlijk heel erg, omdat ik uiteraard het product heel graag had willen hebben voor zo'n prijs, haha.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.