Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-01-2024
Hoi,

Als ik mijn bank ( ABN Amro) probeer te linken aan mijn PayPal krijg ik telkens een foutmelding:

Something went wrong
We were unfortunately unable to get authorization and process the payment, so you will be sent back to the website or app where you came from. Please try again later.

Ik probeer dit nu al ongeveer elke maand voor een jaar nu en telkens dezelfde melding. Het lukt zowel met kastje als de app niet. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Beste antwoord (via Daansy op 26-11-2022 12:35)

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 08:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwCZibGdgNCAIjbUxMjst26JcTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nTk9fOedmhinz8rFpvCK8hOR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MJ7xJ8K_Dd6oLnKnXeBgUHI1nE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EMQSOM6xUwICyczDsptEE1i3.png?f=fotoalbum_large

Ik heb zelf ook even mijn paypal bekeken en zie inderdaad dat je tegenwoordig je bankrekening kan koppelen. Let wel dit is niet alleen maar een machtiging om geld af te schrijven. Maar PayPal kan ook je bankrekening inclusief transacties inzien! Voor mij een reden om dit sowieso niet te willen. Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom je moet inloggen. Het is geen normale automatische incasso.4

Edit: je kan dan ook kiezen voor koppelen op een andere manier. En dan kiezen op basis van IBAN. Ik verwacht dat dit de automatische incasso is zonder dat Paypal je gegevens kan bekijken.

Kijk bij --> Je bankrekening op een andere manier koppelen

Uitleg hier: https://www.paypal.com/nl...jn-paypal-rekening-faq686

[ Voor 14% gewijzigd door My Tec Master op 26-11-2022 12:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Wat bedoel je met 'Het lukt zowel met kastje als de app niet'? Welk kastje? Van ABN Amro? En wanneer krijg je deze error?

Al eens geprobeerd via een andere browser, op je computer/laptop?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:52

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Daansy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:35:
Hoi,

Als ik mijn bank ( ABN Amro) probeer te linken aan mijn PayPal krijg ik telkens een foutmelding:

Something went wrong
We were unfortunately unable to get authorization and process the payment, so you will be sent back to the website or app where you came from. Please try again later.

Ik probeer dit nu al ongeveer elke maand voor een jaar nu en telkens dezelfde melding. Het lukt zowel met kastje als de app niet. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Welk kastje? En welke app? Probeer je PayPal aan je ABN-rekening te koppelen, of probeer je je ABN-rekening aan je PayPal te koppelen (2 verschillende dingen, 1e kan niet, 2e wel).

PayPal en ABN kan, ik heb al jaren mijn ABN gekoppeld aan PayPal. Kwestie van je ABN-rekening toevoegen aan je PayPal-account via de PayPal-website.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
Hahn schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:39:
Wat bedoel je met 'Het lukt zowel met kastje als de app niet'? Welk kastje? Van ABN Amro? En wanneer krijg je deze error?

Al eens geprobeerd via een andere browser, op je computer/laptop?
Ja zo'n groen kastje van ABN Amro. Op mijn laptop/PC/telefoon krijg ik allemaal dezelfde error. Deze error krijg ik nadat ik mijn gegevens heb ingevuld zoals rekeningnummer en kaart nummer. Op de telefoon met de app geef ik mijn code en daarna dezelfde melding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Daansy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:45:
[...]

Ja zo'n groen kastje van ABN Amro. Op mijn laptop/PC/telefoon krijg ik allemaal dezelfde error. Deze error krijg ik nadat ik mijn gegevens heb ingevuld zoals rekeningnummer en kaart nummer. Op de telefoon met de app geef ik mijn code en daarna dezelfde melding.
Maar waar krijg je de error? Zit je op de website/app van PayPal, of zit je op de website/app van ABN Amro? Leg stap voor stap uit, in zoveel mogelijk detail, wat je allemaal doet en wat er dan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
FooLsKi schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:43:
[...]

Welk kastje? En welke app? Probeer je PayPal aan je ABN-rekening te koppelen, of probeer je je ABN-rekening aan je PayPal te koppelen (2 verschillende dingen, 1e kan niet, 2e wel).

PayPal en ABN kan, ik heb al jaren mijn ABN gekoppeld aan PayPal. Kwestie van je ABN-rekening toevoegen aan je PayPal-account via de PayPal-website.
Dat groene ding waar je je kaart in stopt e.dentifier vgm. De app van ABN Amro. Ik heb problemen om via de Paypal website mijn ABN-rekening te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Daansy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:45:
[...]

Maar, voor PayPal heb je dat kastje van ABN helemaal niet nodig? Je kunt geen PayPal-account toevoegen aan je ABN-rekening. Je kunt wèl je ABN-rekening toevoegen aan je PayPal-account.
Edit: Je moet dus:
- Inloggen op PayPal
- Klikken op "Creditcard of bankrekening koppelen
- Klikken op "Bankrekening koppelen"
En dan simpelweg de instructies van PayPal volgen.

[ Voor 13% gewijzigd door FooLsKi op 26-11-2022 11:53 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Daansy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:47:
[...]

Dat groene ding waar je je kaart in stopt e.dentifier vgm. De app van ABN Amro. Ik heb problemen om via de Paypal website mijn ABN-rekening te koppelen.
PayPal is geen bank, dus op de website/app van ABN Amro een bankrekening van een andere bank toevoegen gaat sowieso niet werken met PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
Hahn schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:46:
[...]

Maar waar krijg je de error? Zit je op de website/app van PayPal, of zit je op de website/app van ABN Amro? Leg stap voor stap uit, in zoveel mogelijk detail, wat je allemaal doet en wat er dan gebeurt.
Dit allemaal is op de website van PayPal. Ik druk op 'Bankrekening koppelen'. Daarna druk ik op ABN Amro en druk ik op Akkoord en doorgaan. Dan moet ik verifiëren met ABN AMRO, dus open ik het inlogscherm van ABN Amro via de PayPal site. Dan heb ik twee keuzes, eentje op een QR-code te kunnen scannen met mijn telefoon en dan via de app. De andere keuze is met de e.dentifier en dan moet ik mijn rekeningnummer en mijn kaartnummer invullen en dan daarna de response code. Als ik dan op Volgende druk, krijg ik de foutmelding. Als ik bij de eerste keuze de app open en dan mijn ABN-code in moet, vullen krijg ik de foutmelding erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
Hahn schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:54:
[...]

PayPal is geen bank, dus op de website/app van ABN Amro een bankrekening van een andere bank toevoegen gaat sowieso niet werken met PayPal.
Ik probeer mijn ABN-rekening te koppelen via de site van Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
FooLsKi schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:48:
[...]

Maar, voor PayPal heb je dat kastje van ABN helemaal niet nodig? Je kunt geen PayPal-account toevoegen aan je ABN-rekening. Je kunt wèl je ABN-rekening toevoegen aan je PayPal-account.
Edit: Je moet dus:
- Inloggen op PayPal
- Klikken op "Creditcard of bankrekening koppelen
- Klikken op "Bankrekening koppelen"
En dan simpelweg de instructies van PayPal volgen.
Ik krijg dan twee opties. Eentje waar ik de e.dentifier kan gebruiken en de andere via de app van ABN Amro. In beide gevallen krijg ik de foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Daansy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:57:
[...]

Ik krijg dan twee opties. Eentje waar ik de e.dentifier kan gebruiken en de andere via de app van ABN Amro. In beide gevallen krijg ik de foutmelding.
Nou snap ik idd wat je doet. PP opent een iDeal-link en daar gaat het blijkbaar mis. Je hebt normaal geen problemen om via de ABN-app je ABN-rekening in te zien?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 08:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwCZibGdgNCAIjbUxMjst26JcTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nTk9fOedmhinz8rFpvCK8hOR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MJ7xJ8K_Dd6oLnKnXeBgUHI1nE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EMQSOM6xUwICyczDsptEE1i3.png?f=fotoalbum_large

Ik heb zelf ook even mijn paypal bekeken en zie inderdaad dat je tegenwoordig je bankrekening kan koppelen. Let wel dit is niet alleen maar een machtiging om geld af te schrijven. Maar PayPal kan ook je bankrekening inclusief transacties inzien! Voor mij een reden om dit sowieso niet te willen. Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom je moet inloggen. Het is geen normale automatische incasso.4

Edit: je kan dan ook kiezen voor koppelen op een andere manier. En dan kiezen op basis van IBAN. Ik verwacht dat dit de automatische incasso is zonder dat Paypal je gegevens kan bekijken.

[ Voor 14% gewijzigd door My Tec Master op 26-11-2022 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
FooLsKi schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:59:
[...]

Nou snap ik idd wat je doet. PP opent een iDeal-link en daar gaat het blijkbaar mis. Je hebt normaal geen problemen om via de ABN-app je ABN-rekening in te zien?
Nee, heb nooit problemen. Gaat altijd gewoon hoe het moet, behalve met PayPal dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansy
My Tec Master schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:02:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

toon volledige bericht
Erg bedankt! Mijn bankrekening op een andere manier koppelen heeft gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Daansy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:36:
[...]

Erg bedankt! Mijn bankrekening op een andere manier koppelen heeft gewerkt!
Wat was uiteindelijk de manier die wel werkte? Misschien dat iemand anders in de toekomst hier ook wat aan heeft :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daansy
Hahn schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:38:
[...]

Wat was uiteindelijk de manier die wel werkte? Misschien dat iemand anders in de toekomst hier ook wat aan heeft :)
Als je op je bank klikt om te linken en dan ipv "Akkoord en doorgaan op "Je bankrekening op een andere manier koppelen". Dan de stappen volgen en hij was voor mij gelinkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinwisfrank5
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 31-03 20:53
Modbreak:Geen topics kicken, zeker niet op deze manier

[ Voor 90% gewijzigd door ZieMaar! op 20-03-2025 07:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.