Een pessimist is een realistische optimist
Als monitor kun je gewoon een Philips 107e, of een goedkope IIyama monitor, de LF 702UT bijvoorbeeld, zijn allebei rond de F 570.- piek..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
En merk je het verschil tussen een 32Mb en een 64 Mb kaart goed?
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Nee, het verschil tussen 32 en 64 mb merk je HELEMAAL niks van. Aan 32 mb heb je al genoeg. Koop gewoon een geforce 2 32mb, ga ik ook doenOp woensdag 29 augustus 2001 23:40 schreef Wimpy006 het volgende:
Volgens mij merk je het verschil niet zo heel echt tussen 32 en 64 MB, want er is toch texture compressie. Krijgen we dalijk meer textures dan wordt het misschien erg, maja is het het riante prijsverschil waard? i dont know. but i dont think so.
gaat ik binnenkort kopen
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Dan heb ik dus wel voldoende aan mijn TNT2 kaartje van 32 MBOp donderdag 30 augustus 2001 08:14 schreef mdkiller het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen 32 en 64 mb merk je HELEMAAL niks van. Aan 32 mb heb je al genoeg. Koop gewoon een geforce 2 32mb, ga ik ook doen
Bij CS niet nee, als je MaxOp donderdag 30 augustus 2001 08:14 schreef mdkiller het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen 32 en 64 mb merk je HELEMAAL niks van. Aan 32 mb heb je al genoeg. Koop gewoon een geforce 2 32mb, ga ik ook doen
* ubermaestro is vel geintresseerd in een 128 MB GeForce3
tnt vs geforce 2 mx of geforce beter..Op donderdag 30 augustus 2001 14:13 schreef BAVAROIS het volgende:
[..]
Dan heb ik dus wel voldoende aan mijn TNT2 kaartje van 32 MB
tnt vs geforce 2 GTS geforce VEEEL beter
schaf een GeForce2 GTS aan.....ken je een hele tyd mee
of je haalt ff 700 FPS in CS met die Geforce 3
Verwijderd
Verschil: HUGE!!
Alles ziet er mooier en gelikter uit en loopt qua framerate een stuk soepeler! Geef genoeg geld uit aan je videokaart want vanuit dat plankje moet het allemaal komen..
Verwijderd
Geld teveel? Kan je ook bij mij kwijt rich, dat weet je toch?Op vrijdag 31 augustus 2001 04:17 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Bij CS niet nee, als je MaxPayne gaat spelen op full detail en dergelijke wel.
* ubermaestro is vel geintresseerd in een 128 MB GeForce3
Boven een bepaalde framerate merk je er toch nix meer van.
Als de plaatjes maar smooth zijn is het voor mij goed
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
39
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
RAM is idd. F*^cking goedkoop op dit momentOp vrijdag 31 augustus 2001 11:26 schreef Homedisc het volgende:
Koop een Samsung 950p(t) en een Hercules geforce2mx, dan hou je gelijk nog wat geld over en kun je nog extra ram kopen
En alles draaid super
CTX Pr705F
17 inch screen size
1600 x 1200 maximum resolution
0,24 mm shadow mask
30-86 kHz horizontal frequency
50-160 Hz vertical frequency
180 MHz bandwidth
FD Trinitron CRT
3-year warranty
Dit schermpje is vrij goedkoop 660 Piek bij PC Vergelijk en mooie stats. Heb ook gehoord dat CTX goeie service heeft in Nederland, ook wel belangrijk.
Ben er achter dat mijn videokaartje nog wel ff meegaat. Kan er nog wel baal geheugen bij kopen!
Verwijderd
en quwa kosten valt het reuze mee
Philips 107T21, 17" monitor, .25dpi, Lig
Ben benieuwd