Geen geluid S/PDIF tussen Samsung en Onkyo

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_E
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik zit met hetzelfde maar dan met een Samsung OLED 55S95B (2022) TV en een Onkyo TX-SR607.

In mijn geval krijg ik wel geluid van de Arris Tuner (KPN) maar niet van de TV apps etc.
Dit is eigenlijk ook te verklaren, omdat mijn Onkyo inderdaad geen ARC ondersteund.
De oplossing is om dan, zoals al gezegd, de TV Optisch te verbinden met de Onkyo.

Alleen krijg ik het nog niet werkend, wellicht omdat de Onkyo poort nog geconfigureerd moet worden, en ook de TV moet ingesteld worden dat gebruik gemaakt wordt van optische kabel. (als uitgang)

Nu lukt het me nog niet goed, en heb de tijd ook nog niet genomen.

Ik weet dat ik via de HDMI kabel de setup van de Onkyo kan verkrijgen op mijn TV.
Maar hoe ?
Moet je dan een handeling op de Onkyo uitvoeren (setup knopje indrukken?)

Ik laat mijn bevindingen weten als het gelukt is.
Mocht iemand mij ook van antwoorden kunnen voorzien, dan lees ik graag mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TKt9rbxbaVYbUr4pnkCARfEysI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKHeDlGACWjb2bcPwBtOT87r.jpg?f=fotoalbum_large

Glasvezel heeft de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Posts afgesplitst van Geen geluid ARC LG OLED65C2 en Onkyo TX-SR507. @Michael_E, voor eigen problemen zijn eigen topics.
Michael_E schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:40:
Nu lukt het me nog niet goed, en heb de tijd ook nog niet genomen.
Waarbij ik je graag wil wijzen op de handleiding van betreffende apparatuur. De vragen hier gesteld zijn basic en missen de eigen inzet die we op GoT wel verwachten.

[ Voor 81% gewijzigd door FeaR op 26-11-2022 11:14 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.