Mijn vraag
Hallo, zometeen moet ik de cv leeg laten lopen om een bypass te maken bij mijn vloerverwarming. De vvw is mijn enige verwarming beneden. Verder moet er nog een radiatorkraan vervangen worden op de 1e verdieping.
Ik moet de cv dus volgens bijna geheel leeg laten lopen. De bypass komt tussen aanvoer en retour bij de vvw zie de foto.
Nu zit er onderaan de verdelers van vvw een aftapkraantje, zie foto, maar kan ik daarmee de hele cv, van boven tot beneden leeg laten lopen, als de pomp uit staat? Of is er een andere oplossing?:strip_exif()/f/image/OR4a7NYsuteNHROhrtwpxnBG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kbvMqyYnHyG6cLS8q8D7hVkr.jpg?f=fotoalbum_large)
Hallo, zometeen moet ik de cv leeg laten lopen om een bypass te maken bij mijn vloerverwarming. De vvw is mijn enige verwarming beneden. Verder moet er nog een radiatorkraan vervangen worden op de 1e verdieping.
Ik moet de cv dus volgens bijna geheel leeg laten lopen. De bypass komt tussen aanvoer en retour bij de vvw zie de foto.
Nu zit er onderaan de verdelers van vvw een aftapkraantje, zie foto, maar kan ik daarmee de hele cv, van boven tot beneden leeg laten lopen, als de pomp uit staat? Of is er een andere oplossing?
:strip_exif()/f/image/OR4a7NYsuteNHROhrtwpxnBG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kbvMqyYnHyG6cLS8q8D7hVkr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wFozzMIo2FDuFqnSvVhtKKNE.jpg?f=fotoalbum_large)