>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ik heb dit wel meer meegaemaakt meestal is het een kwestie van alles eraf en opnieuw installeren dan doet ie het meestal gewoon weer.
Het is namelijk iets met de volgorde waarin je de mods upgrade
Het is namelijk iets met de volgorde waarin je de mods upgrade
wat is dan de goede manier om alles te installeren??
eerst de full upgrade van hl of eerst die van cs?
eerst de full upgrade van hl of eerst die van cs?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Het kan er ook gewoon aan liggen dat de server een oudere versie gebruikt...
ik heb het probleem bij alle servers die ik geprobeerd heb, zeker een stuk of 30 (hey what can I say, I am desperate)
Ik doe eigenlijk altijd eerst een full install naar de nieuwste HL versie, daarna eerst HL een keer opstarten zodat er naar de cd-key gevraagd wordt, weer afsluiten en dan pas alle mods installen. Als ik niet eerst opstart voor ik de mods installeer, krijg ik ook problemen met de DLL's. Bugje denk ik..
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
hmm dat maar ff proberen dan
Pagina: 1