client.dll problemen CS & DOD

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Whaaaa, heb ik zitten zoeken op GoT en zie dat er meerdere problemen waren met client.dll, die waren allemaal opgelost door opnieuw installeren. Maar net bij mij wil dat weer niet :(

Ik heb de nieuwste versies van HL (1.1.0.7) DOD (1.2b) en CS (1.1)

ik geloof dat er van dod nog een nieuwere is 1.3 maar http://www.jivenetwork.com/thetrench/
wil niet echt mee werken. (Kan pagina niet weergeven)

Maar bv Counter strike heb ik de nieuwste versie gedload van www.counter-strike.net en nog heb ik de fout dat mijn versie van client.dll niet overeen komt met die van de server.

Weet iemand wat ik moet doen?? of kan iemand mij misschien even de juiste versie er van mailen, als dat helpt??

vr. groeten.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
ik heb dit wel meer meegaemaakt meestal is het een kwestie van alles eraf en opnieuw installeren dan doet ie het meestal gewoon weer.

Het is namelijk iets met de volgorde waarin je de mods upgrade

• Hu9o
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
wat is dan de goede manier om alles te installeren??

eerst de full upgrade van hl of eerst die van cs?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 19:26
Het kan er ook gewoon aan liggen dat de server een oudere versie gebruikt...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Hu9o
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
ik heb het probleem bij alle servers die ik geprobeerd heb, zeker een stuk of 30 (hey what can I say, I am desperate)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 19:26
Ja dan is het dat dus niet... :)

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:55
Ik doe eigenlijk altijd eerst een full install naar de nieuwste HL versie, daarna eerst HL een keer opstarten zodat er naar de cd-key gevraagd wordt, weer afsluiten en dan pas alle mods installen. Als ik niet eerst opstart voor ik de mods installeer, krijg ik ook problemen met de DLL's. Bugje denk ik..

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Hu9o
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
hmm dat maar ff proberen dan

Pagina: 1