-
[ Voor 100% gewijzigd door Retrospect op 18-04-2025 16:14 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Retrospect op 18-04-2025 16:14 ]
Vreemd, en vreemd dat de Whatsapp helpdesk van Dyson dan niet aan kon geven dat de nevel niet zichtbaar is oid. Wellicht een apparaat dus voor niets teruggestuurd. Ik zal deze een tijdje houden. De luchtvochtigheid buiten is ook hoog dus heb hem ook nog niet echt nodig gehad. Zal hem gewoon in de auto stand houden en over een week eens kijken wat hij zoal gedaan heeft.vinpower schreef op zondag 27 november 2022 @ 09:48:
Of je hebt een verwachting die bij dit apparaat niet zichtbaar is. Ik heb zelf geen ervaring met dit type apparaat maar wel met de klantenservice van Dyson. Ik zou nog een keer je vraag stellen en vragen of ze de vraag verder kunnen doorzetten indien je geen bevredigend antwoord krijgt.
Op videoreviews zie ik btw ook geen nevel
Ik heb op mijn 2e apparaat nog steeds geen zichtbare nevel, maar volgens mij doet hij zijn werk wel. Alles op autostand maakt hij soms wat lawaai, bijvoorbeeld als er eten gekookt is of omdat de luchtvochtigheid gedaald is omdat het reservoir leeg is gegaan en niet bijgevuld is. Eens in de 3 a 5 dagen vul ik het reservoir bij. Wat lang is. Kortom, ik ben er wel tevreden mee nu.perform93 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:33:
Wat is nu je ervaring ermee? Ik overweeg het ook te halen, juist om de lucht te kunnen bevochtigen. Als dit niet zo is, zou het een miskoop zijn.
In de woonkamer van zo’n 40 m2 schat ik met een plafond hoogte van 2,5m.richy88 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 20:51:
Waar heb je de bevochtiger staan en hoe groot is de ruimte? Ben ook geïnteresseerd.
Mijn ervaring met andere bevochtigers is dat er geen zichtbare nevel is…
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq