Vraag
Alle reacties
Wat zeggen de log binnen vmware?, je error heeft betrekking op je system partition. Remover je alle partities? Voor je hem opstart?
[Voor 60% gewijzigd door HKLM_ op 25-11-2022 21:40]
👩🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀
Waarom gebruik je niet de VMware Converter? Heb ik destijds ook gebruikt en werkte prima. Wordt genoemd als P2V, maar V2V werkt net zo.
Commandline FTW | Tweakt met mate
@HKLM_ wat bedoel je met partities verwijderen ? Welke partities ?
@Hero of Time ik heb veeam en die doet en snel. Converter blijkt erg traag te zijn en is uit van vmware repository en nergens te vinden
@Hero of Time ik heb veeam en die doet en snel. Converter blijkt erg traag te zijn en is uit van vmware repository en nergens te vinden
Wat heb je liever, iets dat met 2 GB/s overblaast, maar niet werkt, of dat je een uurtje wacht maar een werkende VM krijgt?cyberbot schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 23:42:

Omdat je VMware hebt, ga ik er even vanuit dat je ook op z'n minst een gebruiker hebt. Je kan de software dan gewoon downloaden. Je had het zo kunnen vinden als je überhaupt met Google of DDG had gezocht, ipv beweren dat het nergens is te vinden.
https://customerconnect.v...ONE_630_GA&productId=1355
Commandline FTW | Tweakt met mate
A auto correctcyberbot schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 23:42:
@HKLM_ wat bedoel je met partities verwijderen ? Welke partities ?

👩🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀
En anders starwind v2v converter gebruiken. Fantastische tool. Heb meerdere Hyper-v naar Vmware en omgekeerd gedaan, dikke prima 

I reject your reality and substitute my own
Ik heb met dit soort migraties juist met de Vmware converter altijd ruzie..
Om hoeveel machines gaat het? Want er zijn binnen Veeam meerdere wegen die naar Rome leiden. Bijvoorbeeld “gewoon” een backup trekken en deze terugzetten op een esxi VM
Om hoeveel machines gaat het? Want er zijn binnen Veeam meerdere wegen die naar Rome leiden. Bijvoorbeeld “gewoon” een backup trekken en deze terugzetten op een esxi VM
simpelweg een instant recovery doen van een HyperV Gen 2 VM (aanname) naar VMware gaat niet zorgen dat hij 'even gaat opstarten' met compleet andere virtuele hardwareHKLM_ schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:39:
Wat zeggen de log binnen vmware?, je error heeft betrekking op je system partition. Remover je alle partities? Voor je hem opstart?
die conversietools zouden dat voor je moeten regelen
A wise man's life is based around fuck you
Probleem is opgelost.
Had iets met rss shadow copy.
VMware heeft ons hier mee geholpen.
En wat was de oplossing dan? Wel zo handig om dat even te posten, dan hebben anderen er ook nog wat aan.cyberbot schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:27:
Probleem is opgelost.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Pagina: 1