Zoek een leuke, niet te dure 24 inch android tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dusk
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:55
Ik zoek een 24 inch android tv voor erbij, ingebouwde Chromecast

Ik ben maar een leek maar kom op Salora en Panasonic uit. Is Panasonic gemiddeld beter?
Ik kan deze modellen nergens zelf "zien"

Wat is je budget?
Een €150-300 tv

Wat heb je zelf al gevonden?

Salora Smart24TV (€189)
Salora MOBILE24TV (€289)
Panasonic TX-24LSW504 (€283)

Volgens mij hebben beide Salora HDR, heeft de Panasonic dat ook. Ik las dat dit belangrijk is en ik heb er weinig kijk op helaas ...? Haha ik weet dat dit maar een "bij-tv" is maar ik vraag me af of er toch enig verschil is in kwaliteit. Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:16

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Als er HDR op de doos staat betekent dat niet dat de televisie ook iets met HDR doet. Dit soort televisies heeft niet de beeldtechniek om HDR te kunnen tonen. Ze hebben er een chipje in gestopt die HDR-signalen accepteert, zodat ze op de doos kunnen zetten dat het een HDR-televisie is.

HDR heeft zeker meerwaarde, maar dan moet je een televisie kopen die er iets mee kan. Die vind je niet in deze beeldmaat.

In deze beeldmaat worden extreme kostenbesparingen toegepast. Je moet dan ook bij geen van de televisies hoge verwachtingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dusk
Nee dat d8 ik al. Dus Panasonic of Salora maakt in principe niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dusk
En wat is het verschil waarom de ene Salora 100 euro duurder is. Als leek weet je dat eigenlijk totaal niet...

Alle kleine tv's zijn matig/voldoende moet je dan 100 euro meer uitgeven als dat toch al een gegeven is?

[ Voor 35% gewijzigd door The Dusk op 25-11-2022 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:32
Waarom niet een "domme" TV .. en een losse Android TV stick/dongle?

Voor je het weet wordt je TV niet meer ondersteund/geüpdatet ..

Met een Losse Android TV stick/dongle kan je die tenminste vervangen door een nieuwe als dat nodig is.

Dan kan je bijvoorbeeld een 24" monitor met HDMI ingang ook inzetten als TV bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dusk
You know what, you may be right. Ik heb een chromecast en Amazon firestick die ik om en om gebruik. Maar dan kan ik als ik in de winkel koop zien hoe het "eruit ziet" in real life en hang ik gewoon de oude chromecast eraan. Maar tv met ingebouwde Chromecast leek me wel wat. En je kunt op aan android tv apps zetten, right?

Maar ja, jou suggestie misschien wel beter. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:32
De 2K versie can de Google Chromecast met Android TV is nu "maar" 30 EUR

https://store.google.com/product/chromecast_google_tv?hl=nl

Daar kan je dus ook apps op instaleren, wordt ondersteund door Google dus voorlopig nog wel updates ..

Er is ook een 4K versie .. maar die is duurder .. en voor 24" niet echt nodig.

Koop je een TV met Android TV ingebouwd kan je precies het zelfde .. maar ben je dus overgeleverd aan de fabrikant voor updates. Dus als die stopt, dan wordt je slimme TV langzaam aan steeds dommer. Als Google stopt met updates..dan koop je de volgende versie ..

Als je trouwens al een Apple gebruiker bent .. dan kan je misschien wel het beste een Apple TV kastje kopen .. werkt ook lekker samen met je telefoon etx.
Pagina: 1