ben op zoek naar en goede gaming headset met goede geluid?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-05-2023
Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar een gaming headset, ik had eerst een Razer kraken pro x volgens mij, Het geluid beviel me top, voornamelijk beviel mij de bass, het geluid klonk lekker vol, alleen de kwaliteit van razer vond ik niks heb 2x gekocht en 2x problemen gehad met bedrading, na lang gebruik begon het draad te lussen en geluid viel soms weg en kwam terug, waarschijnlijk door de kabel, nu heb ik momenteel een hyper x cloud revolver, de bouwkwaliteit is beter dan razer, maar het geluid tegendeel vind ik helemaal niks. Ben dus op zoek dus naar identieke headset als razer, met een dolby 7.1 surround sound. Ik had trouwens ook de Steelseries Arctis 7 en de geluid was het slechts van allemaal, het draadloos en het comfort beviel me wel maar geluid was het dramatisch.

Prijsklasse maakt niet uit, ik zit nu wel te kijken naar een logitech of corsair, alleen weet dus niet welke geluid beter klinkt, omdat ik dus nooit heb geprobeerd.

hoor jullie mening graag

[ Voor 30% gewijzigd door Koray66 op 25-11-2022 20:15 . Reden: omschrijving weg gehaald ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:13
Hi Koray,

Had je de pricewatch al eens uitgeplozen?

Dit zijn alle gamingheadsets met minimaal 1 review: categorie: Gaming headsets

Maar het blijft lastig vergelijken want audio is erg persoonlijk. Misschien kun je bij de MediaMarkt eens gewoon wat verschillende headset proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-05-2023
moet even inderdaad kijken bij mediamarkt dan