Ik heb sinds een jaar of twee een erg goedkoop YouTube premium account afgesloten.
Met een VPN heb ik in India mijn premium abbo afgesloten.
Elke maand ging het bedrag netjes van mijn creditcard. ( ₹ 129/mnd ofwel +/- €1,50)
Echter krijg ik nu de melding dat mijn creditcard niet meer volstaat voor deze betaling.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Zonder het dure abonnement uit België te nemen)
Mijn tweede optie is een abbo in Turkije nemen. Daar zijn ze blijkbaar ook redelijk gunstig.
Met een VPN heb ik in India mijn premium abbo afgesloten.
Elke maand ging het bedrag netjes van mijn creditcard. ( ₹ 129/mnd ofwel +/- €1,50)
Echter krijg ik nu de melding dat mijn creditcard niet meer volstaat voor deze betaling.
Ik zie geen mogelijkheid via de website om een handmatige betaling te doen.De Reserve Bank of India vereist dat kaarten automatische betalingen ondersteunen volgens de RBI-voorschriften. Als uw kaart geen automatische betalingen ondersteunt, moet u uw betalingen handmatig doen of een andere kaart gebruiken. We controleren uw kaart in de volgende stap. Meer informatie
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Zonder het dure abonnement uit België te nemen)
Mijn tweede optie is een abbo in Turkije nemen. Daar zijn ze blijkbaar ook redelijk gunstig.