Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ten eerste is gamen mijn hobby. Ik speel momenteel zware games en ik ben bang dat mijn huidige GPU en CPU de games van vandaag niet aankan. Daarnaast maak ik ook gebruik van grafische software en bewerk ik foto's en video's.
Voor het maken van een Multifunctionele PC (Met oog op gaming) zou ik graag advies willen vragen om de juiste onderdelen te vinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een prijs rond de 1500-2000 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in 2016 een pc gebouwd met de volgende onderdelen. Ik vraag me af wat er allemaal meegenomen kan worden en welke onderdelen geüpgraded moeten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk absoluut dat ik moet beginnen met het upgraden van mijn GPU, CPU en behuizing.
Ik weet niet zeker of ik de componenten van mijn huidige pc kan gebruiken voor deze upgrade.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de volgende items geselecteerd. In deze lijst heb ik extra vergelijkbare onderdelen gezet, om te vergelijken wat de beste prestaties zou geven en welke prijs technisch het beste zou zijn.
Het liefst ontvang ik koopadvies over mijn toekomstige setup en wat ik mee zou kunnen nemen van mijn huidige setup. Ik heb het bijna 7 jaar volgehouden met mijn huidige setup en hoop hetzelfde te doen met mijn volgende!
Daarnaast ben ik nog een amateur in het bouwen van pc's. Daarom heb ik niet gekozen voor een pc met waterkoeling. Ik zou graag uw mening horen over de prestaties en installatie hiervan.
Alvast veel dank voor jullie hulp!
Ten eerste is gamen mijn hobby. Ik speel momenteel zware games en ik ben bang dat mijn huidige GPU en CPU de games van vandaag niet aankan. Daarnaast maak ik ook gebruik van grafische software en bewerk ik foto's en video's.
Voor het maken van een Multifunctionele PC (Met oog op gaming) zou ik graag advies willen vragen om de juiste onderdelen te vinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een prijs rond de 1500-2000 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in 2016 een pc gebouwd met de volgende onderdelen. Ik vraag me af wat er allemaal meegenomen kan worden en welke onderdelen geüpgraded moeten worden.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-6500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | KFA2 GeForce GTX 1070 EXOC 8GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2515H Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 32,- | € 32,- |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair CX650M | € 89,05 | € 89,05 |
1 | Solid state drives | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 121,05 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk absoluut dat ik moet beginnen met het upgraden van mijn GPU, CPU en behuizing.
Ik weet niet zeker of ik de componenten van mijn huidige pc kan gebruiken voor deze upgrade.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de volgende items geselecteerd. In deze lijst heb ik extra vergelijkbare onderdelen gezet, om te vergelijken wat de beste prestaties zou geven en welke prijs technisch het beste zou zijn.
Het liefst ontvang ik koopadvies over mijn toekomstige setup en wat ik mee zou kunnen nemen van mijn huidige setup. Ik heb het bijna 7 jaar volgehouden met mijn huidige setup en hoop hetzelfde te doen met mijn volgende!
Daarnaast ben ik nog een amateur in het bouwen van pc's. Daarom heb ik niet gekozen voor een pc met waterkoeling. Ik zou graag uw mening horen over de prestaties en installatie hiervan.
Alvast veel dank voor jullie hulp!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 349,- | € 349,- |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 395,- | € 395,- |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 379,90 | € 379,90 |
1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 349,- | € 349,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X670 GAMING X AX | € 317,99 | € 317,99 |
1 | Moederborden | MSI Pro Z790-P WIFI DDR4 | € 268,99 | € 268,99 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6900 XT Phantom Gaming D 16G OC | € 796,12 | € 796,12 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 77,90 | € 77,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 FX Black | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 112,50 | € 112,50 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W | € 199,90 | € 199,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.381,10 |