Hello,
kan iemand mij helpen, zat net lekker te Quaken toen de cooler loskwam van de cpu, blijkbaar door de hitte van de cpu is de bevestiging aan de socket beginnen warm worden en wat beginnen smelten waardoor dat bevestigingshaakje afbrak. Nu, uiterlijk is er noch aan de cpu noch aan het mobo iets te merken (buiten dat haakje dan dat weg is).
Probleem is echter dat er niets meer boot, het mobo boot, de coolers draaien, en na enkele seconden valt alles uit (3 seconden ongeveer). Als ik echter de cpu eraf haal en de stroom er weer opzet blijven de fans lekker draaien.
Is het dan de cpu of het mobo dat stuk is?
Heb de cpu goed bekeken, er is niets aan te zien.
Weet echt niet wat ik nu moet doen
.
Please help me out, heb alles geprobeerd, nix werkt (clear cmos enzo...).
Het systeem is
Athlon 1400mhz
corsair cas 2 256mb
abit kg7lite mobo
Bedankt op voorhand!
kan iemand mij helpen, zat net lekker te Quaken toen de cooler loskwam van de cpu, blijkbaar door de hitte van de cpu is de bevestiging aan de socket beginnen warm worden en wat beginnen smelten waardoor dat bevestigingshaakje afbrak. Nu, uiterlijk is er noch aan de cpu noch aan het mobo iets te merken (buiten dat haakje dan dat weg is).
Probleem is echter dat er niets meer boot, het mobo boot, de coolers draaien, en na enkele seconden valt alles uit (3 seconden ongeveer). Als ik echter de cpu eraf haal en de stroom er weer opzet blijven de fans lekker draaien.
Is het dan de cpu of het mobo dat stuk is?
Heb de cpu goed bekeken, er is niets aan te zien.
Weet echt niet wat ik nu moet doen
Please help me out, heb alles geprobeerd, nix werkt (clear cmos enzo...).
Het systeem is
Athlon 1400mhz
corsair cas 2 256mb
abit kg7lite mobo
Bedankt op voorhand!