Weet iemand hoe je het aantal e-mails in de app Gmail beperkt? Of hoe je in een keer alle mails van alle accounts in Gmail kunt verwijderen? Mijn vinger wordt lam van het swipen.
Vraag
Alle reacties
online inloggen en daar verwijderen al geprobeerd ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Via de browser op de computer kun je veel doen waaronder alle mail selecteren en naar de prullenbak weggooien..
Je kunt ook ervoor kiezen een priority inbox functie aan te zetten waarbij Google voor je filtert en automatisch in categorieën onderbrengt.
Je kunt zelf filters aanmaken om datzelfde te bereiken.
En daarna kun je jezelf uitschrijven voor allerlei nieuwsbrieven zodat je ook niet meer zoveel mail opbouwt. Of in de instellingen een swipe naar prullenbak aanzetten dat naar links of rechts vegen het mailtje gelijk weggooit.
Je kunt ook ervoor kiezen een priority inbox functie aan te zetten waarbij Google voor je filtert en automatisch in categorieën onderbrengt.
Je kunt zelf filters aanmaken om datzelfde te bereiken.
En daarna kun je jezelf uitschrijven voor allerlei nieuwsbrieven zodat je ook niet meer zoveel mail opbouwt. Of in de instellingen een swipe naar prullenbak aanzetten dat naar links of rechts vegen het mailtje gelijk weggooit.
Je kunt wel kiezen voor een ander aantal dagen dat alles gescynhroniseerd word.
Standaard staat t volgens mij op 30 dagen.
Standaard staat t volgens mij op 30 dagen.