Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zonnepanelen (kalk streep) & bestaand zonnepanelen upgraden

Pagina: 1
Acties:

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-11 11:06
Voor 2 maanden hebben wij 10 zonnepanelen op de garage erbij gekregen. Het gaat hier om het SUNPOWER Zonnepanelen MAXEON MAX6 435W met IQ7A probleem is deze er 2 panelen zijn die een soort kalk aanslag heeft op 2 a 3 plekken zie foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvEzJl2MX_A8ePA2AZxnzjKBWXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tCO7DgC3DzhCSSRJgAGJh8sA.jpg?f=fotoalbum_large

ik heb ze probeert schoon te maken met kalk vrijwater maar helaas blijft die streep erin. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Verder de vraag of het mogelijk is om achteraf panelen nog te upgrade met een microomvormer ivm wij op het dak nog 20 panelen hebben liggen uit 2016. Deze panelen lopen nu via 2 strings omdat er geen schaduw werking is.

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Cr3ator

1 bar is geen bar

Vraag je leverancier eens. Die panelen zijn duur zat dat je perfectie mag verwachten ;)

Waarom zou je het oude systeem willen aanpassen als dat goed werkt?

[ Voor 28% gewijzigd door Cr3ator op 25-11-2022 12:57 ]

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-11 11:06
Oude systeem werkt goed ik zal dit nog even zo laten ivm thuisaccu nog ver weg is.

ik zal de leverancier eens mailen.

Gr Bjorn

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
De kans is groot dat je hiervan niets terugziet in de opbrengst, dus tja. Enphase dus je kunt per paneel kijken, blijken daar relevante verschillen uit die niet door schaduw e.d. kunnen komen?