Bij mijn laptop Acer deden twee usb-poorten het niet en vervolgens heb ik bij probleemoplossingen van windows een systeem-herstel ingevoerd. Niet naar fabrieksinstellingen, maar met behoud van bestanden/documenten etc.. Bij het opnieuw opstarten van Windows blijft mijn laptop hangen in: “Uw Windows-bestanden en -instellingen worden teruggezet. Een ogenblik geduld… Het register herstellen….”
Ik kan mijn laptop de hele dag aan laten staan en de bolletjes in het scherm blijven maar draaien. Ook laptop uit- en aanzetten helpt niet. Hij gaat steeds weer verder met het hetzelfde beeld.
Heeft iemand een idee wat dit kan betekenen en nog belangrijker natuurlijk, hoe ik dit probleem kan oplossen? Want zo kan ik mijn laptop niet meer gebruiken en kan ik niet in mijn documenten!
Dank alvast voor jullie reactie.
Ik kan mijn laptop de hele dag aan laten staan en de bolletjes in het scherm blijven maar draaien. Ook laptop uit- en aanzetten helpt niet. Hij gaat steeds weer verder met het hetzelfde beeld.
Heeft iemand een idee wat dit kan betekenen en nog belangrijker natuurlijk, hoe ik dit probleem kan oplossen? Want zo kan ik mijn laptop niet meer gebruiken en kan ik niet in mijn documenten!
Dank alvast voor jullie reactie.