As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
het zou aan je AGP instellingen in de BIOS kunnen liggen, maar ik zie dat je een PCI videokaartje hebt... misschien de monitor of de kabel? Probeer eens een andere monitor?
heb je misschien de PCI bus overgeclocked? Bijvoorbeeld: op een moederbord wat officieel maar tot 100MHz gaat (PCI = 33) de FSB op 133 gezet (overgeclockte PCI = 44) ???
heb je je CPU overgeclocked? voltage te hoog/te laag? al eens een ander reepje geheugen geprobeerd? met de PCI BIOS instellingen geexperimenteerd? (PCI latency, timers, delayed transactions, ...)
heb je misschien de PCI bus overgeclocked? Bijvoorbeeld: op een moederbord wat officieel maar tot 100MHz gaat (PCI = 33) de FSB op 133 gezet (overgeclockte PCI = 44) ???
heb je je CPU overgeclocked? voltage te hoog/te laag? al eens een ander reepje geheugen geprobeerd? met de PCI BIOS instellingen geexperimenteerd? (PCI latency, timers, delayed transactions, ...)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik vrees dat ik alles al geprobeerd heb. Maare, hij draait orrigineel, niet overgelocked ofzo. Het zijn ook niet die beruchte strepen in het beeld. Wat ik echter WEL zei als ik '95 opstart zijn 2 pixels linksboven in het beeld die wit zijn (krijg zwart scherm als ie opstart).
edit:
=Thunderbird met 133FSB, ook als ik hem op 100 FSB zet doet ie hetzelfde...
=Thunderbird met 133FSB, ook als ik hem op 100 FSB zet doet ie hetzelfde...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
hmmm dan lijkt het er toch op dat de viper550 niet echt goed overweg kan met je mobo/bios/chipset/cpu of omgekeerd??Op woensdag 29 augustus 2001 16:37 schreef Ballebek het volgende:
Ik vrees dat ik alles al geprobeerd heb. Maare, hij draait orrigineel, niet overgelocked ofzo. Het zijn ook niet die beruchte strepen in het beeld. Wat ik echter WEL zei als ik '95 opstart zijn 2 pixels linksboven in het beeld die wit zijn (krijg zwart scherm als ie opstart).
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik ga vanavond ff al het nieuwe aan drivers en BIOS erop knallen, kijken of dat werkt. Maar andere ideeën zijn en blijven welkom! Moet misschien toch maar aan een nieuwe AGP kaart...
Verwijderd
Mijn bescheiden mening is dat het waarschijnlijk aan je videokaart ligt. Ik zou sowieso al een nieuwe videokaart kopen bij zon processor, maar mijn GeForce 1 hield er laatst ook plotseling mee op. Oook stonden er horizontale strepen op het beeld die daar niet hoorden (wel andere videokaart getest)
Volgens mij dus: videokaart.
Volgens mij dus: videokaart.
Ik ben er achter! Is toch me videokaart, was gisteren nog ff met Windows instellingen bezig. Er zit een functie in de Advanced tab waar videoaccelleration in zit. Als ik die op none zet, heb ik geen problemen, maar als die dan weer op full gezet wordt, hangen! In iedergeval bedankt, maare, goedkoop videokaartje? (Nvidia) Welke kan ik het best nemen voor een beetje spelletjes spelen (Unreal, Mortyr enzo)
Pagina: 1