Ik ben bezig met een nieuwe PC build. Ik heb eigenlijk alles vrij duidelijk uitgedacht voor mij zelf.
Maar blijf steken op de RAM modules. Deze zou ik graag DDR5 willen hebben.
Ik heb nu een Corsair 4000D flow gekocht en met een NZXT Z63 waterkoeler radiator op top kan het nog wel eens krap worden om RAM te plaatsen. Een corsair Dominator past bijvoorbeeld niet.
Maar bijvoorbeeld wel Gskill of Fury Beast modules, alleen ik heb geen idee welke modules het waard zijn
Ik zoek een?
DDR5 Ram dat niet al te bulky is zo dat het in een Corsair 4000D met Kraken Z63 280mm radiator on top kan.
Wat is je budget?
200 tot 300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Corsair 4000D Flow
Corsair RM1000x PSU
Gigabyte AORUS Z790 ELITE AX
I7-13700K
NZXT Kraken Z63 RGB
EVGA RTX 3080 TI XC3 Ultra
Voor beeld van krappe fit:
:strip_exif()/f/image/yEOzNnwoGVh90Ii1tY2GmDeZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar blijf steken op de RAM modules. Deze zou ik graag DDR5 willen hebben.
Ik heb nu een Corsair 4000D flow gekocht en met een NZXT Z63 waterkoeler radiator op top kan het nog wel eens krap worden om RAM te plaatsen. Een corsair Dominator past bijvoorbeeld niet.
Maar bijvoorbeeld wel Gskill of Fury Beast modules, alleen ik heb geen idee welke modules het waard zijn
Ik zoek een?
DDR5 Ram dat niet al te bulky is zo dat het in een Corsair 4000D met Kraken Z63 280mm radiator on top kan.
Wat is je budget?
200 tot 300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Corsair 4000D Flow
Corsair RM1000x PSU
Gigabyte AORUS Z790 ELITE AX
I7-13700K
NZXT Kraken Z63 RGB
EVGA RTX 3080 TI XC3 Ultra
Voor beeld van krappe fit:
:strip_exif()/f/image/yEOzNnwoGVh90Ii1tY2GmDeZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/okrdsonQiAlNAVvSKJAW888C.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Downstar2 op 25-11-2022 10:37 ]