Nas hd sleutel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wollies
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 21-11-2023
IK heb een Qnap 439 Pro II maar ik wilde mijn hardeschijf vervangen maar nu ben ik mijn HDD Tray sleutel kwijt, weet iemand waar ik een Qnap sleutel kan kopen?

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op heel veel plaatsen. Zoek eens op "qnap hdd key" en je vind ze overal. Op bol.com, Amazon.. Alleen de voorraad is niet overal even goed zie ik. Dat is iets om even rekening mee te houden.

Verder zitten er ook heel grote prijsverschillen tussen...

Ow, en je moet even goed uitzoeken welke sleuteltype gebruikt wordt, daar zit tussen de verschillende NAS'en verschil in.

[ Voor 19% gewijzigd door sypie op 24-11-2022 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 16:55

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Review op bol.com van zo'n sleutel:
Maar weer terug gestuurd, kon de sloten met een opgerold papiertje open draaien.
Kwestie van post-it om inbussleutel 5 draaien. Eventueel plakbandje dr omheen en je draait m zo open.
Geen idee of het werkt maar je kunt het altijd proberen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door FlipFluitketel op 25-11-2022 07:59 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:01
FlipFluitketel schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:59:
Review op bol.com van zo'n sleutel:

[...]

Geen idee of het werkt maar je kunt het altijd proberen. :)
Dat of een dik rietje of huls van een BIG pen (die met dop) wil vaak wel werken om die ronde sloten open te maken :)

[ Voor 4% gewijzigd door SniperGuy op 25-11-2022 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Als je geen losse sleutel kan vinden kan je ook een nieuwe hdd-tray kopen met bijbehorende sleutel.
Dat was jaren geleden voor mij de oplossing toen ik de sleutel van mijn nas kwijt was.

Aan alles komt een eind.