do it yourself breedband?

Pagina: 1
Acties:

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
Volgens deze gozer is het eenvoudig om een breedband verbindig te krijgen over 2 draads koper. Ik weet niet of KPN nog steeds 2 draads verbindingen aanbied, maar het is niet eens zo'n slecht idee!

http://www.pbs.org/cringely/pulpit/pulpit20010823.html

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Volgens mij heb je het verhaal niet goed gelezen

correct me if i'm wrong.....

specs

Verwijderd

Leuk theorietje...
dat geloof je toch niet, of wel! :?

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Voor zoiets moet er toch in de centrale een aanpassing komen? Ik zal het artikel nog ff uitgebreider lezen. Lijkt me leuk als het werk, maar ben op voorhand negatief...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

hmm zou leuk zijn als het werkt maar ik weet het zo net nog niet.
Maar dr is maar een mannier om dr achter te komen
Gewoon proberen 8-)

• EsCo
Hmm het schijnt om een peer-to-peer connectie te gaan als ik het artikel goed begrijp...

Daar heb je verder weinig aan denk ik...

edit:

HERSTEL, hier heb ik gigantisch veel aan. Ik probeer al een poosje breedband internet te krijgen en als ik nu gewoon een huurlijntje aanvraag met iemand met kabel is alles opgelost... woohoo!!!!!!!!!

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 10:17 schreef Escobar het volgende:
Hmm het schijnt om een peer-to-peer connectie te gaan als ik het artikel goed begrijp...

Daar heb je verder weinig aan denk ik...

edit:

HERSTEL, hier heb ik gigantisch veel aan. Ik probeer al een poosje breedband internet te krijgen en als ik nu gewoon een huurlijntje aanvraag met iemand met kabel is alles opgelost... woohoo!!!!!!!!!
huurlijntjes zijn best prijzig tegenwoordig
je kan beter iemand in de buurt zoeken met kabel of zo en dan je utp die kant op graven 8-)

• EsCo
Jaja 2 km onder een weg door zeker. Ik heb van iemand gehoord dat een huurlijntje van zijn zaak naar zijn huis (ook ongeveer 2 km) hem 40 piek per maand kostte en die kosten zijn nog redelijk te overzien...

Pagina: 1