Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 2k is wat ik voornamelijk ga doen daarnaast ook films/videos kijken op mn 4k scherm maar dat heeft minder prioriteit. Games die ik voornamelijk speel zijn MW2, RDR2, War Thunder.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst rond de 2500 maar goedkoper kan altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen componenten alleen randaparatuur bestaande uit een 2k en een 4k scherm maar gaming op de 2k scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik momenteel heb vermeld in mijn lijst met dan de vraag of de koeling genoeg is of dat ik nog extra koel elementen moet aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[Ben bekend met nvidia voor de gpu maar hierbij niet specifiek een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien mogelijk stil maar verder geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
ik ga alleen de standaard overklok functies gebruiken als die meegeleverd zijn en niet zelf eraan knutselen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn alle onderdelen passend bij elkaar en is er genoeg koeling voor het gehele systeem dit is voor mij het belangrijkst. wil er namelijk graag wel veel jaren mee doen.
Gamen op 2k is wat ik voornamelijk ga doen daarnaast ook films/videos kijken op mn 4k scherm maar dat heeft minder prioriteit. Games die ik voornamelijk speel zijn MW2, RDR2, War Thunder.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst rond de 2500 maar goedkoper kan altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen componenten alleen randaparatuur bestaande uit een 2k en een 4k scherm maar gaming op de 2k scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik momenteel heb vermeld in mijn lijst met dan de vraag of de koeling genoeg is of dat ik nog extra koel elementen moet aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[Ben bekend met nvidia voor de gpu maar hierbij niet specifiek een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien mogelijk stil maar verder geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
ik ga alleen de standaard overklok functies gebruiken als die meegeleverd zijn en niet zelf eraan knutselen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn alle onderdelen passend bij elkaar en is er genoeg koeling voor het gehele systeem dit is voor mij het belangrijkst. wil er namelijk graag wel veel jaren mee doen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 399,- | € 399,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS WIFI II | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Ti SUPRIM X 12G | € 1.349,- | € 1.349,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Wit | € 104,28 | € 104,28 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2021) Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 106,- | € 106,- |
Totaal | € 2.302,98 |