Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe games PC - € 1000,-

Pagina: 1
Acties:

• SvenQ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-11-2022
Hallo, een kameraad van mij is aan het kijken voor een nieuwe PC om mee te gamen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, hij speelt games zoals Runescape en modded minecraft (wat soms wel zwaar kan zijn). Maar de PC moet ook future proef zijn voor eventuele zwaardere games in de toekomst.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 1000,- exclusief randapparatuur

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou toch zeker minstens 1TB aan opslagdata willen hebben.

Wat verwacht je van ons?
Eventueel advies over wat een mogelijke optie is, het handigst zou zijn wanneer dit een pre-build PC is. Ikzelf kan wel de PC in elkaar steken, woon alleen niet in de buurt en hij wilt dus ook niet wachten tot wanneer ik eens langs kan komen. Wanneer dit echter een heel stuk goedkoper blijkt mag een zelf samen te stellen PC ook voorgesteld worden en probeer ik hem te overtuigen.

Momenteel viel mijn oog op bvb deze PC uitvoering: MSI MAG Codex 5 12SC-1200MYS

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 05-11 16:09
Ik zou zelf dit topic in de gaten houden en dan alles bij (bijvoorbeeld) Azerty halen en hun te betalen voor assemblage.

Die PC die jij linkt is een 2060 en in het topic dat ik link is het een 3060 (of RX 6800, ligt eraan of je naar het advies of de TS kijkt. RX 6800 scoort beter dan de 3070 volgens de Tweakers review).

Daarnaast zijn zulke pre-built dingen vaak niet heel bijzonder qua voeding, moederbord en RAM. Gewoon het goedkoopste wat wel goed klinkt. 1 website heeft het namelijk wel over 80 plus gold, maar een andere zegt weer bronze.