Kan werkgever/netwerkbeheerder zien wat ik doe op mijn android privetelefoon als deze verbonden is met mobile hotspot van mijn zakelijke iphone
(privetelefoon is niet ingelogt in icloud).
The problem with communication is the illusion it has taken place.
wat zei de werkgever / ict afdeling toen je de vraag stelde?Iphone zakelijk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:02:
Kan werkgever/netwerkbeheerder zien wat ik doe op mijn android privetelefoon als deze verbonden is met mobile hotspot van mijn zakelijke iphone
waarom zou hij dat willen?Iphone zakelijk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:02:
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq