Toon posts:

HomeWizard Energy socket

Pagina: 1
Acties:

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:55
Gisteren ontving ik de bestelde Energy socket en ben er nu een beetje mee aan het spelen. Zojuist heb ik de elektrische fiets aangesloten op de stekker. Via een zonnetaak heb ik ingesteld dat zodra er minimaal 150 Watt teruglevering is de stekker aan mag gaan om de fiets op te laden.

Echter het zou mooi zijn als de stekker ook uitgaat zodra de fiets is opgeladen, dus niet onnodig probeert bij te laden telkens wanneer de zon schijnt en ik overschot heb.

Nu merk ik dat mijn fiestaccu bijna vol is een het opgenomen vermogen via de stekker gezakt is van ong. 50 a 60 Watt eerst naar inmiddels 16 Watt momenteel.

Kan ik dan op de activiteit "E-Bike" een extra (meet)taak toevoegen zodat de stekker uitschakeld indien het opgenomen vermogen onder bijv. 10 Watt zakt voor 1 a 2 minuten?

Dus een zonnetaak voor inschakelen indien teruglevering minimaal 150 Watt is.
En daarbij een meettaak indien het opgenomen vermogen onder de 10 Watt zakt voor minimaal 1 of 2 minuten.

Gaat deze combinatie van taken werken voor de activiteit "E-bike"?

----

Edit:

het moment is aangebroken dat de stekker is uitgeschakeld. Is gezakt onder de 8 Watt verbruik en de batterij is vol.

Echter ik lever nog steeds meer dan 150 Watt terug op dit moment (dus voldoe aan 1 zonnetaak voorwaarde om in te schakelen). De stekker blijft wel uit zo te zien. Wanneer gaat de stekker nu opnieuw initiëren, opnieuw kijken of hij aan moet schakelen omdat er voldoende zon is, nadat hij nu uitgeschakeld is omdat hij te weinig hoeft te leveren?

Ik neem aan dat wanneer de stekker uit staat, zoals nu, hij ook niet "meet" of hij onder de 8 Watt zou moeten leveren.

[Voor 21% gewijzigd door jesco_white op 24-11-2022 12:51]

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee