startpagina.nl layout gebruiken voor homepage in browser

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Vraag

• Triple-S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Mijn vraag

Om te beginnen ben ik een IT-er maar geen programmeur, noch bouw ik webpagina's.
Ik kan hoogsten wat scriptjes in elkaar klussen en that's it.

Waar ik naar op zoek ben is een homepage in mijn browser die op een 'startpagina-achtige manier bookmarks weergeeft.
En met 'startpagina-achtig' bedoel ik letterlijk hoe de website startpagina.nl zijn topics weergeeft.

Ik weet niet of zo'n layout een bepaalde naam heeft ?
Als dat wel zo is maakt dat het zoeken naar voorbeelden uiteraard een stuk makkelijker :)

Dit lijk mij namelijk verrekte handig om beheer pagina's van apparaten en appliances overzichtelijk en gerangschikt als 'speed dail' direct beschikbaar te hebben.

Ja, je kan ook de favourites bar aanzetten en daar allemaal foldertjes met sub-foldertjes in maken, maar dat werkt lang niet zo handig als wanneer het in 1 overzicht voor je neus staat.

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar dit is een Waar vind ik...? topic :) (En, ja, die FAQ moet hoognodig eens bijgewerkt en vriendelijker worden, die stamt uit lang vervlogen tijden...)

Waar jij naar op zoek bent lijkt me een 'dashboard' layout. Daar moet je een heel eind mee komen :) En kijk anders eens naar een grid layout.

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 24-11-2022 11:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.