Hallo Tweakers,
Het wordt tijd voor een nieuwe pc. Op dit moment speel ik op een 10 jaar oude pc. Werkt verder nog goed, maar niet voor de meeste games die uit zijn gekomen de laatste tijd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Liefst in 1440P, 144hz en met de hoogste instellingen. Op dit moment speel ik WoW en Monster hunter Rise, Total War. Maar wil ook de grotere games spelen zoals Cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richting de €2000-2100. Dat is exclusief de beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord G15 Logitech.
Koptelefoon Astro A50
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De complete systeem. Heb 2x ssd. 500gb voor Windows en 1TB voor de games. Bedoeling is dat er ook nog een 2x beeldschermen, muis en een koptelefoon komt, maar dat komt wel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het maar goed is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer moet stil zijn RGB hoef ik verder niet, of het moet toevallig bij een product zitten. Verder dat het goed koelt.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk om te checken of alles past en werkt met elkaar. Of er niet betere en goedkopere opties zijn. Daarnaast of er nog meer ventilators bij moeten. Ik koop alles bij Azerty waar ik het ook gebruik van de Assemblage service. Dus het zou mooi zijn, dat de componenten waar jullie mee aankomen ook daar te koop is. Mocht er iemand nog een mooie 1440P, 144hz monitor weten, laat het vooral weten
Het wordt tijd voor een nieuwe pc. Op dit moment speel ik op een 10 jaar oude pc. Werkt verder nog goed, maar niet voor de meeste games die uit zijn gekomen de laatste tijd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Liefst in 1440P, 144hz en met de hoogste instellingen. Op dit moment speel ik WoW en Monster hunter Rise, Total War. Maar wil ook de grotere games spelen zoals Cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richting de €2000-2100. Dat is exclusief de beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord G15 Logitech.
Koptelefoon Astro A50
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De complete systeem. Heb 2x ssd. 500gb voor Windows en 1TB voor de games. Bedoeling is dat er ook nog een 2x beeldschermen, muis en een koptelefoon komt, maar dat komt wel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het maar goed is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer moet stil zijn RGB hoef ik verder niet, of het moet toevallig bij een product zitten. Verder dat het goed koelt.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk om te checken of alles past en werkt met elkaar. Of er niet betere en goedkopere opties zijn. Daarnaast of er nog meer ventilators bij moeten. Ik koop alles bij Azerty waar ik het ook gebruik van de Assemblage service. Dus het zou mooi zijn, dat de componenten waar jullie mee aankomen ook daar te koop is. Mocht er iemand nog een mooie 1440P, 144hz monitor weten, laat het vooral weten
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 379,22 | € 379,22 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 (rev. 1.0) | € 239,- | € 239,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G (rev. 2.0, LHR) | € 979,- | € 979,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 79,46 | € 79,46 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM1000x (2021) Zwart | € 189,90 | € 189,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 106,- | € 106,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 500GB | € 93,45 | € 93,45 |
Totaal | € 2.170,93 |