Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rideje
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-04 16:28
Hoi allen,

Ik ga per maart 2023 samenwonen in een ander huis. Ik wil daar ook een nieuw geluidssysteem hebben. Ik ben er inmiddels wel uit dat ik de samsung q990b wil hebben. De enige die die ik nog wel overweeg is de jbl 1000, maar daar zijn nog echt heel weinig reviews van.

Nu de vraag: Ik zie dat er met de huidige black friday deals de set al wordt aangeboden voor 890 euro. Bij Coolblue en andere grotere partijen wordt hij aangeboden voor 999. Ze zouden dan zijn "afgeprijsd" van 1500 euro.

Maar uiteraard ga ik pas maart in m'n nieuwe huis. Is het te verwachten dat deze set nog verder gaat zakken in zijn normale prijs en dat zijn reguliere prijs in maart onder de 900 euro komt?

Ik heb geen idee hoe snel prijzen van soundbarsystemen zakken, vandaar de vraag...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@rideje Je kan toch naar de Pricewatch en historische prijsontwikkeling kijken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malhy2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-06-2023
Achteraf gezien had je hem kunnen kopen de prijs is nu hoger dan tijdens de deal.
Ik wacht tot hij onder de 850 is, heb hem niet direct nodig vandaar net als jij.

Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-05 15:56
malhy2 schreef op zondag 11 december 2022 @ 15:07:
Achteraf gezien had je hem kunnen kopen de prijs is nu hoger dan tijdens de deal.
Ik wacht tot hij onder de 850 is, heb hem niet direct nodig vandaar net als jij.

Ed
Met cashback is dat er nu. :-)