LG 27GP850 Ultragear of Acer Predator XB273GX?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahraya
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-11-2022
Hoi allemaal,

Ik heb een heel oud beeldscherm (ahum LCD ahum) van zeker 14 jaar oud en ben dus duidelijk toe aan een nieuw beeldscherm. Nu heb ik al e.e.a. nagelezen en heb het weten terug te brengen tot 2 stuks.

De LG 27GP850 Ultragear en de Acer Predator XB273GX

Deze hebben tot nu toe mijn voorkeur aangezien ik graag en veel MMORPG's speel en ook redelijk wat op internet ben. Graag jullie advies welke van bovenstaande (of misschien wel een hele andere) monitoren voor mij het beste zou zijn. Mijn budget is ongeveer €400 - €500, maar beide schermen zitten (nu) in dezelfde prijsklasse.

Mijn setup:

Acer Predator P03-600
Intel(R) Core(TM) i7-9700 CPU @ 3.00GHz 3.00 GHzc
Ram: 16GB
Besturing: 64Bit
NVidia GeForce RTX 2060

Alvast bedankt voor jullie moeite! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-05 14:10
De vragen die hier gesteld gaan worden aan jou zijn:

1: waarom deze 2 schermen? beide 27 inch?
2: wat heeft jouw voorkeur? 1080p 1440p? curve?
3: waar moet hij aan voldoen?

Vind beide persoonlijk niets.
vooral de acer bleh. 1080p met 240hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahraya
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-11-2022
Hoi,

1: ja 27 inch heb ik nu ook en dat voldoet prima
2: 1080p heb ik nu... dus alles meer kan alleen maar beter zijn toch? en nee geen curve, ik heb liever een recht scherm zeker als ik mijn oude scherm ernaast ga zetten als 2e scherm
3: goede reactiesnelheid (voorkeur 1ms) minimaal 144Hz

en wat betreft de keuze voor deze 2.... ik heb online al heel veel gelezen en heb ervaring met beide merken (2e Acer predator pc en mijn huidige monitor is een LG). Ook krijgen beide goede reviews op heel veel sites (ook hier op Tweakers) dus ik weet het gewoon even niet meer :) vandaar ook de vraag om de mening/expertise van iemand anders.

Zoals gezegd sta ik open voor andere ideeën. Ik ben dan wel geen digibeet, maar weet hier gewoon te weinig vanaf om tot een goed oordeel te komen :)