Vanwege een overstap van glas KPN naar glas T-mobile is vandaag eea opnieuw aangesloten door KPN monteurs. (Vanwege een storing op de lijn is KPN geweest en niet Guidion)
Helaas was ik niet thuis toen het is aangelegd.
Ik verbaas mij over de aansluiting van de apparatuur. Maar ik heb er ook niet heel veel kennis van.
Ik dacht dat de bestaande glasvezel kast van Genesis gewoon kon worden ingeplugd op de WAN poort van het nieuwe modem. Maar nu is de Genesis glasvezel aangesloten op poort Lan2.
Uit de Genesis steekt een flinterdun glasvezel kabeltje die naar een Huawai convertor gaat. Deze Huawai convertor gat vervolgens weer naar de modem in de WAN poort.
Dit geheel kan toch niet correct zijn aangesloten?
Op de foto exact zoals het is achtergelaten door de monteur.
:strip_exif()/f/image/Lm8u9G0KiGx3DwqzcFmFr283.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aqGqOmBFrYqMezY7XXUY48qd.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas was ik niet thuis toen het is aangelegd.
Ik verbaas mij over de aansluiting van de apparatuur. Maar ik heb er ook niet heel veel kennis van.
Ik dacht dat de bestaande glasvezel kast van Genesis gewoon kon worden ingeplugd op de WAN poort van het nieuwe modem. Maar nu is de Genesis glasvezel aangesloten op poort Lan2.
Uit de Genesis steekt een flinterdun glasvezel kabeltje die naar een Huawai convertor gaat. Deze Huawai convertor gat vervolgens weer naar de modem in de WAN poort.
Dit geheel kan toch niet correct zijn aangesloten?
Op de foto exact zoals het is achtergelaten door de monteur.
:strip_exif()/f/image/Lm8u9G0KiGx3DwqzcFmFr283.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aqGqOmBFrYqMezY7XXUY48qd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8BAniGNKlVbiZInQaNNbVPWD.jpg?f=fotoalbum_large)
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.