Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpetterPoep
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Voor een vriend ben ik op zoek naar een 55 inch lcd/led/oled tv voor het vloeiend afspelen van snelle beelden bij sport en games

Wat is je budget?
Maximaal €800,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De televisie wordt voornamelijk gebruikt om op te gamen en het afspelen van sportwedstrijden. Het gaat dan voornamelijk om shooters en vele verschillende soorten sporten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al even zitten rondneuzen en kwam al snel uit bij de LG OLED55A26LA (ook wel LG A2 genoemd hier op tweakers). Echter heeft dit paneel een 60Hz paneel en heb ik er niet genoeg verstand van om te kunnen zeggen of dit bij snelle games voldoende vloeiendheid biedt. Ook is dit volgens mij een OLED paneel die onder aan de ladder staat, maar begrijp ik dat OLED per definitie altijd gehakt maakt van LED panelen.

Welke vragen heb je hier nog over?
- Gaat het hierboven benoemde toestel voldoende de eisen van snelle beelden afspelen kunnen leveren? Welke andere opties zijn er? Wellicht een LED toestel die die tot een wat hoger segment hoort.

Ik zou graag jullie expertise en ideeën willen gebruiken om tot een goed besluit te komen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:32
Voor € 999 heb je op dit moment een LG OLED55CS.

Die is wel 120Hz. Ik zou hard overwegen dat extra budget daarvoor te vinden als dat ergens mogelijk is.
Ik denk dat het die meerprijs ruimschoots waard is.

uitvoering: LG CS 55" Zwart