Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Ondanks het inschakelen van DND en het uitschakelen van optillen om te wekken gaat 's nachts het scherm van mijn S1 active wel af en toe aan. Zijn er meer die daar last van hebben of zie ik iets over het hoofd?
Nu lijkt de DND sowieso wat een eigen wil te hebben want ondanks dat ik geen schema heb ingesteld schakelt hij zichzelf om 22:00 in. Verder is dit een prima horloge dus ik hoop dat het opgelost kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:37
Geen ervaring mee, maar is het geen optie het horloge voorlopig andersom te leggen dat het glas naar beneden wijst, dan zie je niet dat het scherm inschakelt?

En daarnaast zou ik dit probleem bij Xiaomi ook zelf aanmelden dat ze weten dat er iets fout gaat en het op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
swhnld schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:02:
Geen ervaring mee, maar is het geen optie het horloge voorlopig andersom te leggen dat het glas naar beneden wijst, dan zie je niet dat het scherm inschakelt?
Is een oplossing, maar ik gebruik hem ook voor slaapregistratie en draag hem dus 's nachts. Zal eens kijken of dit te melden is bij Xiaomi,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:37
ilfamo schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:32:
[...]
Is een oplossing, maar ik gebruik hem ook voor slaapregistratie en draag hem dus 's nachts. Zal eens kijken of dit te melden is bij Xiaomi,
Kun je jezelf eens filmen en dan terugkijken. Kan zijn dat je onbewust iets doet wat het scherm triggert?

• ilfamo
swhnld schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:30:
[...]

Kun je jezelf eens filmen en dan terugkijken. Kan zijn dat je onbewust iets doet wat het scherm triggert?
Zou kunnen, maar om mezelf nu 8 uur slapend terug te kijken ;) Het zou kunnen als ik onbewust op een knop druk, maar die kans lijkt me klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beethere
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-07 20:58
in de app kun je instellen pak op om te wekken, als je zegt tussen 7:00-22:30 zou je in de nacht toch geen oplichtend scherm moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Beethere schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 10:54:
in de app kun je instellen pak op om te wekken, als je zegt tussen 7:00-22:30 zou je in de nacht toch geen oplichtend scherm moeten krijgen.
Ik ga het proberen, handmatig lijkt iig niet helemaal te werken.
Pagina: 1