Amazon.com.be : opletten qua retour/annulatie

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 08:58
Ik gebruik al jaren met volle tevredenheid amazon.de en prime, vooral ook omwille van soepel retourbeleid. Deze week een koffiemachine besteld, op de belgische amazon 100 euro goedkoper dan op de duitse site. Dus toch maar eens daar besteld.

Blijkt nu dat, ondanks dat machine pas binnen een week wordt verzonden, er nergens mogelijkheid is tot annulatie. Nog erger, er is zelfs geen enkele mogelijkheid om die retour te sturen ook. Voor geen enkel product dat je daar bestelt trouwens, terwijl je op .de vlak na bestelling al meteen kan aanklikken om te annuleren en als dat niet kan, retour al kan aanvragen (bijv bij foute bestelling)

Opletten dus! In mijj geval heb ik foutieve type besteld, kan dit niet annuleren en volgens hun beleid valt dit onder ‘hygiene’ en dus ook niet terug te sturen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit valt onder hygiëne? Een pak condooms valt onder hygiëne, omdat het toch wel vreemd is zoiets te hergebruiken. Maar een koffie apparaat is echt wel iets anders dan een pak condooms right?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:55
Amazon is Amazon. Dus deze waarschuwing slaat nergens op.
Heb je al contact opgenomen en even duidelijk uitgelegd van hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is meer iets voor de Shopreviews dan dat dit iets is voor een topic, vanwege de discussiewaarde.

Ik doe dit topic dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.