Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en de dagelijkse randzaken. momenteel speel ik op een 5 jaar oude laptop met een 1050TI dus het mag allemaal wel wat fancier wbt graphics dan de huidige stand van zaken, hoeft niet alles op ultra. momenteel heb ik een dell p2314H als beeldscherm. maar wil in de toekomst wel een beter beeldscherm en de huidige dan als 2e scherm gebruiken. wat betreft games zal het vooral gaan om witcher, god of war. elden ring. voornamelijk single player
Wat mag het systeem gaan kosten?
lijstje hier onder is bijna 1700, het liefst breng ik t onder de 1500 zonder al te veel concessies. sowieso wacht ik de vrijdag en de maandag even af
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledige desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen fan van rgb, maar dat kan je tegenwoordig ook vaak uit zetten
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Review op de onderstaande lijst, van een andere tweaker overgenomen dus misschien is het wel overkill voor wat ik er mee wil. ik ben wel zo impulsief om de huidige lijst te kopen maar als er ergens nog iets af kan dan is dat mooi meegenomen. uiteraard wacht ik op black friday en cyber monday
gamen en de dagelijkse randzaken. momenteel speel ik op een 5 jaar oude laptop met een 1050TI dus het mag allemaal wel wat fancier wbt graphics dan de huidige stand van zaken, hoeft niet alles op ultra. momenteel heb ik een dell p2314H als beeldscherm. maar wil in de toekomst wel een beter beeldscherm en de huidige dan als 2e scherm gebruiken. wat betreft games zal het vooral gaan om witcher, god of war. elden ring. voornamelijk single player
Wat mag het systeem gaan kosten?
lijstje hier onder is bijna 1700, het liefst breng ik t onder de 1500 zonder al te veel concessies. sowieso wacht ik de vrijdag en de maandag even af
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledige desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen fan van rgb, maar dat kan je tegenwoordig ook vaak uit zetten
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Review op de onderstaande lijst, van een andere tweaker overgenomen dus misschien is het wel overkill voor wat ik er mee wil. ik ben wel zo impulsief om de huidige lijst te kopen maar als er ergens nog iets af kan dan is dat mooi meegenomen. uiteraard wacht ik op black friday en cyber monday
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 365,40 | € 365,40 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC | € 654,95 | € 654,95 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition Rev. B | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF432C16BBK2/32 | € 111,78 | € 111,78 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850 (2021) Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 138,99 | € 138,99 |
| Totaal | € 1.683,53 | |||