Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nest Cam beeldkwaliteit

Pagina: 1
Acties:

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 21:53
Het leek een mooi idee, overstappen van Eufy camera’s naar Nest. De aanleiding was de deurbel van Eufy (Duo Pro) die steevast te laat was met opnemen en ook geen dieren herkende. De Nest Doorbell is nog onderweg, maar ik had wel al twee camera’s (Nest Cam bedraad) ontvangen om de bewakingscamera in de tuin (nu Eufy 2C Pro) en de simpele Eufy indoor cam in de babykamer te vervangen. Alles fijn in 1 Google Home app, top.

In de babykamer heb ik vanavond de videostream vergeleken, maar die van Nest komt er niet al te best uit. De IR-leds staan bewust uit, je wilt niet een baby continu daarmee belichten. Maar de bijzonder goedkope Eufy geeft echt een veel beter beeld.

Dit ter informatie voor degenen die nog aan het oriënteren zijn. Maar ook als hulpvraag: iemand tips om dit te verbeteren? Zonder de IR leds aan te zetten dus.

Die grote mic-knop is overigens ook erg irritant gepositioneerd. Ik heb er al eens per ongeluk op gedrukt… baby werd gelukkig niet wakker.

[ Voor 31% gewijzigd door rik op 23-11-2022 00:26 ]