Jaren geleden heb ik bij mijn neefje en nichtje een spel helemaal kapotgespeeld maar ik ben vergeten hoe het ook alweer heette
Nu vertrouw ik dus op jullie professionele kennis 
In dit spel was je een pinguin en in elk level liep je een soort "weg" af. Wat ik me nog goed kan herinneren is dat je struikelt over een breed gat en als je in een smal gat valt kwam je in een winkeltje waar je bv een geweer kon kopen en daar was ook een gokkast. Op een gegeven moment kwam je in een level onder water en dan kwamen er dacht ik zeeegels ofzo van de zijkanten van het scherm je aanvallen. Hier kwam ik niet voorbij
Het was volgens mij nog in kleur en volgens mij stamt het af uit begin jaren '90.
KEN JE DIT SPEL? REAGEER DAN NU NU NU!
Ik wil dat verrekte level nu eens eindelijk halen met al mijn game-ervaring
In dit spel was je een pinguin en in elk level liep je een soort "weg" af. Wat ik me nog goed kan herinneren is dat je struikelt over een breed gat en als je in een smal gat valt kwam je in een winkeltje waar je bv een geweer kon kopen en daar was ook een gokkast. Op een gegeven moment kwam je in een level onder water en dan kwamen er dacht ik zeeegels ofzo van de zijkanten van het scherm je aanvallen. Hier kwam ik niet voorbij
KEN JE DIT SPEL? REAGEER DAN NU NU NU!
Ik wil dat verrekte level nu eens eindelijk halen met al mijn game-ervaring