Vraag

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-10 18:34
Oeps... Ik heb mijn Pixel 6a gereset en wil nu inloggen maar 1. Google wil dat ik op mijn Pixel 6a de inlog bevestig, en dat gaat niet want ik ben nog niet ingelogd, DUH, en 2. ik blijk mijn oude telefoonnummer nog in mijn Google account te hebben staan dus via dat nummer kan ik dus ook niet inloggen... en er lijken geen andere opties te zijn....? Ik had 2FA aanstaan maar weet niets van herstelcodes (en zie daar ook geen info over).

Is er nog iets wat ik kan doen of ben ik nu gewoon ALLES kwijt...? :?

Beste antwoord (via tup61 op 23-11-2022 09:05)

Verwijderd

tup61 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:02:
Oeps... Ik heb mijn Pixel 6a gereset en wil nu inloggen maar 1. Google wil dat ik op mijn Pixel 6a de inlog bevestig, en dat gaat niet want ik ben nog niet ingelogd, DUH, en 2. ik blijk mijn oude telefoonnummer nog in mijn Google account te hebben staan dus via dat nummer kan ik dus ook niet inloggen... en er lijken geen andere opties te zijn....? Ik had 2FA aanstaan maar weet niets van herstelcodes (en zie daar ook geen info over).

Kan je wel via een ander device inloggen?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

tup61 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:02:

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
@tup61 ik heb je reactie even afgesplitst naar een nieuw topic. Goed dat je de search gebruikt natuurlijk, maar voor het overzicht is een nieuw topic voor een nieuwe vraag het handigst :)

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-10 18:34
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:09:
[...]

Ja! Pffffffffffff... Ik had mijn oude telefoon nog niet leeggemaakt en via dat device kon ik mijn telefoonnummer wijzigen in mijn account zonder dat ik me daarvoor nog weer hoefde te identificeren (want dat lukte dus niet via die phone: ik kreeg daar, ook via Google, geen meldingen van inlogpogingen of wat dan ook. Toen ik mijn telefoonnummer eenmaal had gewijzigd, kon ik op m'n Pixel inloggen etc. Phew... dat was even spannend...!

Advies: ruim je oude rommel pas op zodra je nieuwe rommel 100% geregeld is! ;)

En dan moet ik nog wel even op zoek naar een 2FA-optie die je niet in een gesloten vicieuze cirkel kan brengen... want dat vind ik nog wel lastig.