PS/2 probleem!! Muis werkt niet.....

Pagina: 1
Acties:

• vbict
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Het betreft een pc met een Asus CUSL-C moederbord. Geinstalleerd is Windows98SE. De muis heeft via de PS/2 poort een aantal dagen gewerkt en het daarna begeven. Bij het opstarten van Windows krijg je nu de bekende melding dat er geen muis is gevonden en dat je veilig een ps/2 muis aan kan sluiten op dat moment. Maar dat werkt dus niet. Ook in DOS heb geen muis!!

Kent iemand dit probleem?? Ik vermoed dat de PS/2 poort kapot is. Toetsenbord werkt overigens wel....

P.s. Als ik de muis eruit haal en de pc opstart gaat de pc-speaker als een gek te keer! Iets wat duidt op sluiting?

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 20:01
probeer het eerst eens met een ANDERE muis...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• vbict
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
:o Sorry....vergeten te melden, maar we hebben al een aantal muizen geprobeerd. :?

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 20:01
hmm, misschien mobo defecte PS2 connector.
probeer het eens met een gewone Seriele muis...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ps/2 mouse support uitgezet in de bios??

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Heb ik een keer met mijn abit sm5 bordje gehad ik stop ps2 er in terwijl pc draait reboot ps2 poort dood maar mobo draait nog steeds :-)

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Staat daar veilig om PS/2 aan te sluiten, i d8 dat er stond dat je daarvoor moest de computer uitzetten. Is ook nogal slecht om een PS/2 in te pluggen terwijl de comp aanstaat, (uitgezonderd bij laptop) kan zijn dat je poortje kapot is... of herinstalleer de muis eens in windows (geeft soms ook :r)

Blog (Linux-related)

Pagina: 1