Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Grafisch ontwerp (geen 3D)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 EUR max inclusief BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige PC is nu rond de 8 jaar oud en draait nog prima, maar ik zou wel is weer optimaal willen genieten van bepaalde games zonder grafische concessies. Dus graag advies over mobo / cpu / gpu / intern geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
8 jaar een AMD Ryzen 5 2600X (3.6Ghx) gehad, ben eigenlijk wel weer is benieuwd naar Intel, maar niet echt mega voorkeuren, ik ga van jullie kennis en adviezen uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille PC is altijd fijn. Verder wil ik niet de duurste GFX kaart maar gewoon een hele goede upgrade van mijn huidige GeForce GTX 970, maar ik neem aan dat deze al zo oud is dat dit geen probleem moet zijn
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Het is lang geleden sinds ik een PC heb samengesteld dus ik heb zo goed mogelijk geprobeerd een voorbeeld lijstje samen te stellen. Ik hoop van jullie advies te krijgen als iets niet klopt. Maar wat het aller belangrijkste is, is dat dit allemaal in een kleine behuizing past. Mijn huidige behuizing past namelijk niet mooi in mijn bureau en steekt uit. Dus een behuizing met een max diepte van 40cm is een must
Gamen, Grafisch ontwerp (geen 3D)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 EUR max inclusief BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige PC is nu rond de 8 jaar oud en draait nog prima, maar ik zou wel is weer optimaal willen genieten van bepaalde games zonder grafische concessies. Dus graag advies over mobo / cpu / gpu / intern geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
8 jaar een AMD Ryzen 5 2600X (3.6Ghx) gehad, ben eigenlijk wel weer is benieuwd naar Intel, maar niet echt mega voorkeuren, ik ga van jullie kennis en adviezen uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille PC is altijd fijn. Verder wil ik niet de duurste GFX kaart maar gewoon een hele goede upgrade van mijn huidige GeForce GTX 970, maar ik neem aan dat deze al zo oud is dat dit geen probleem moet zijn
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Het is lang geleden sinds ik een PC heb samengesteld dus ik heb zo goed mogelijk geprobeerd een voorbeeld lijstje samen te stellen. Ik hoop van jullie advies te krijgen als iets niet klopt. Maar wat het aller belangrijkste is, is dat dit allemaal in een kleine behuizing past. Mijn huidige behuizing past namelijk niet mooi in mijn bureau en steekt uit. Dus een behuizing met een max diepte van 40cm is een must
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12400F Boxed | € 189,12 | € 189,12 |
1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H AX DDR4 | € 137,99 | € 137,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12G | € 448,- | € 448,- |
1 | Behuizingen | Antec VSK3000B-U3/U2 | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition with LGA1700 | € 36,91 | € 36,91 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 116,90 | € 116,90 |
Totaal | € 1.143,67 |