zie topic, ik bedoel dus, welke cooler gebruikt deze gaten, want er ligt hier een mobo waarvan de normale bevestigingsclip is afgebroken. Kun je die gaten gebruiken zonder dat lipje ?
yup dat kan, want ik heb gisteren een socket 462 cooler (chrome Orb) gemonteerd op een socket 7 en heb daarbij (bijna) alle pinnetjes aan een kant afgebroken...
Maar welk mobo heb je dan (of beter welk socket)?
je kunt ook ff gluren op [topic=215585/1]
Daar vind je een compleet topic over goede coolers, k denk dat als je daar vraag steld je wel antwoord krijgt
Zwa
Maar welk mobo heb je dan (of beter welk socket)?
je kunt ook ff gluren op [topic=215585/1]
Daar vind je een compleet topic over goede coolers, k denk dat als je daar vraag steld je wel antwoord krijgt
Zwa
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
De Swiftech MC462 (ofzoiets, typenummers is niet mijn sterkste kant). Iig die supergrote, superzware koeler.
edit:
copy-paste uit andere topic
Hier een plaatje:
copy-paste uit andere topic
Hier een plaatje:

Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Een Zalman koeler (zal even opzoeken welke...)
gevonden, dat is de Zalman CNPS 5000-plus.
http://www.ocshoot.com/cnps5000plus.htm
Die schijn nog best aardig te zijn (niet de koelste, maar gaat de goede kant op zeggen ze).
gevonden, dat is de Zalman CNPS 5000-plus.
http://www.ocshoot.com/cnps5000plus.htm
Die schijn nog best aardig te zijn (niet de koelste, maar gaat de goede kant op zeggen ze).
Je kunt toch gewoon een socket A cooler erop zetten, je hebt toch meerdere pins, (k weet nu welke want ik heb er nog maar 1!
)
Duz dat moet passen, gewoon koelpasta erop en plakken maar !
su66
Duz dat moet passen, gewoon koelpasta erop en plakken maar !
su66
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
het is de middelste van de 3 die is afgeknapt, is wel met seconden lijm geplakt maar ik weet niet of dit echt houd, maar dat maakt dus geen r*k uit moet wel houden zeg jij?
Pagina: 1