Toon posts:

welke cooler past in de gaten van een a7v

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie topic, ik bedoel dus, welke cooler gebruikt deze gaten, want er ligt hier een mobo waarvan de normale bevestigingsclip is afgebroken. Kun je die gaten gebruiken zonder dat lipje ?

Verwijderd

Topicstarter
nobody?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

yup dat kan, want ik heb gisteren een socket 462 cooler (chrome Orb) gemonteerd op een socket 7 en heb daarbij (bijna) alle pinnetjes aan een kant afgebroken...

Maar welk mobo heb je dan (of beter welk socket)?

je kunt ook ff gluren op [topic=215585/1]

Daar vind je een compleet topic over goede coolers, k denk dat als je daar vraag steld je wel antwoord krijgt

Zwa

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
socket A

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:14

scorpionv

This space for rent

De Swiftech MC462 (ofzoiets, typenummers is niet mijn sterkste kant). Iig die supergrote, superzware koeler.

edit:

copy-paste uit andere topic

Hier een plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/hfcombo_MC462.jpg

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Een Zalman koeler (zal even opzoeken welke...)

gevonden, dat is de Zalman CNPS 5000-plus.

http://www.ocshoot.com/cnps5000plus.htm

Die schijn nog best aardig te zijn (niet de koelste, maar gaat de goede kant op zeggen ze).

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Je kunt toch gewoon een socket A cooler erop zetten, je hebt toch meerdere pins, (k weet nu welke want ik heb er nog maar 1! ;))

Duz dat moet passen, gewoon koelpasta erop en plakken maar !

su66

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
het is de middelste van de 3 die is afgeknapt, is wel met seconden lijm geplakt maar ik weet niet of dit echt houd, maar dat maakt dus geen r*k uit moet wel houden zeg jij?
Pagina: 1